|Massern| Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Den var det ja. Flaten den er rå.. Men er det noen herover som har kjøpt den eller? Kjenner han som har kjøpt den bilen godt. Men er ikke noen bil for min smak. Horribel farge, styling, vinge også er det cab. "Fast and the furious died a long time ago." Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ok. Jada, den er jo litt "utenom det vanlige" da, men den er heller ikke stygg synes jeg. Hva er galt med cab da? :P Men liker jo golfen din også da :P Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Vet rett og slett ikke. Synes generelt cab er ytterst sjeldent pent. Og føler også at biler med cab har litt mer harryfaktor over seg (ikke Golf 1 og Golf 3). Og styling er ikke det som funker lenger for min del. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Ok. Skjønner! Jada, styling er nok blitt litt ut nå i disse tider. Er vel mer inn med orginalt på visse biler osv. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 - Svart Honda S2000 - Rød Mitsubishi 3000GT - Hvit Porsche 911 med mørk bred stripe over panser, litt eldre modell - Rød Porsche 911, mener den hadde svart panser - Mørk grå VW Jetta (nye typen), foliert i lys/mørk grå med røde striper noen steder. Gikk i Stavanger/Sandnes før, SKAMGROM bil. Noen som vet om den har havna her? det jeg kom på hittil.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbilen Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Det var kvalitet over innholdet på Statoil i går kveld, ja.. :P I tillegg også BMWen til Isbilen og Imprezaen til WRX Driver. Fete biler begge to.. :)QUOTE] Takk skal du ha Marvil, med hilsen fra BMW og Impreza ;) Håpe på fint vær så det blir mange slike kvelder fremover!! Forhåpentligvis får jeg bobla på veien igjen i sommer så da vil den bli å se der også!! Siter - All klaring er god klaring - 1986 Golf Cabriolet 1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Noen fra gjøvik som har kjøpt seg GRØNN S2 ? Forøverig DL registrert med nye skilter ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ikke sett noe grønn S2, men har kommet en rød S2 på prøveskilter vertfall.. Så den var innom på Hadeland i dag også.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Den røde S2'n var hos nabon i går også. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Tror det er samma røde S2 som jeg så på prøveskilter ved noen treff i fjor også. Kjørte i følge med den grønne eneren.. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Tror det er samma røde S2 som jeg så på prøveskilter ved noen treff i fjor også. Kjørte i følge med den grønne eneren.. Stemmer ! En kamerat og tidligere arbeidskolega som snart er eier av den ! Har sikkert tidligere blitt observert på årsprøvekjennemerker! Han var med på hamar treffet, litt usikker på om han var med på lillehammer også ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Forøverig også kommet en Svart S2 på skilt i gjøvik ! Måtte liksom eksplodere med S2'er rundt her så fort jeg fikk kjøpt meg skjønner jeg :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Møtte på en dønn strøken, sølvfarget 300zx med prøveskilter i sta, rett ovenfor gamle Zooma. Bak den lå en hvit rå Sierra Cosworth av gamle typen med vinge osv.. også den hadde prøveskilter, med en kar oppi åra bak rattet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Lurer på om jeg møtte den hvite Cossien på Raufoss her om dagen.. Hvite baklykter? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 det så jeg ikke sånn i farta.. vet det går en på raufoss med hvite lykter, men den er registrert. vet også hvem som har den.. den jeg så i sta hadde røde klistrelapper foran og bak :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg