Marvil Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Mørkblå med liten vinge (ÆSJ!!!!!!), sort skinn, hardtop og M streamer som nå skal bort sammen med frontruta. Jeg hilste her om dagen tror jeg...Å, gikk meg hus forbi tydeligvis.. :)Da vet jeg det, vertfall. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Var det deg, |massern| jeg så i dag? mørk grønn toer(?) golf med noe alvor til dassruller på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Var det deg, |massern| jeg så i dag? mørk grønn toer(?) golf med noe alvor til dassruller på.. Høres ikke værre ut! Men kanskje litt mer mørk Grå? Litt grønn skjær kanskje! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Høres ikke værre ut! Men kanskje litt mer mørk Grå? Litt grønn skjær kanskje! Sola hadde gått ned, så litt vanskelig å si, men den var mørk da hvertfall..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Sola hadde gått ned, så litt vanskelig å si, men den var mørk da hvertfall..hehe Da var det nok han! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Var det deg, |massern| jeg så i dag? mørk grønn toer(?) golf med noe alvor til dassruller på.. Golf med dassruller? Ja, da var det nok meg;) Hehe. Fargen er mørkgrå btw. Hvor så i verden var det du møtte meg da? Og hva slags bil kjørte du eventuelt? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Haha, dassruller ja. Det var det rette ordet :P Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Skulle gjerne vært i kontakt med to pojker med henholdsvis en 190E uten eksosanlegg og en kjønnsrød Scorpio uten eksosanlegg. Slik sladding rett foran meg er ikke akseptabelt, og det blir FIK om jeg får tak i gutta. Jeg fikk nemlig steinsprut i frontruta av en av dere. Så om noen har noen navn så værsåsnill og PM meg. Hehe, Mikkel ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hehe, Mikkel ? Nei, men ordet er snappet av min kjære fetter Mikkel og ut av en sang om en meget famøs Opel, Mikkel er Serenety på forumet tror jeg ; ) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Golf med dassruller? Ja, da var det nok meg;) Hehe. Fargen er mørkgrå btw. Hvor så i verden var det du møtte meg da? Og hva slags bil kjørte du eventuelt? Ja, var det noe gummi på felga der da??heheh kunne bare surra rundt litt teip istedet..Du kjørte oppover forbi DnBNor etter en anna blå golf..(tror jeg) litt utpå kvelden..satt å venta i en mørk rød sierra sedan ved hjørnet ved banken der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nja, er da nok med gummi. Skal ikke overdrive heller, men for min del kunne det godt ha vært litt mindre gummi;) Da var det nok meg du så da, ja. Tviler på at det er så mange Golfer som ligner på min herover (håper ihvertfall ikke det:op:) Og den andre Golfen var det vel ei jente som kjørte, formoder jeg? Mener jeg husker en Sierra der også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jeg hører stygge rykter om at Massern har vraket, stemmer detta? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Golfen fikk et lite møte med autovernet og en traktor på samme tid.... Sånn blir du mindre av! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jeg hører stygge rykter om at Massern har vraket, stemmer detta? Jaha, ryktene har florert om meg? Hehe:) Og ja, det stemmer det:( Men nå er ihvertfall bilen gjort kjørbar igjen, enn så lenge, til jeg får forikringsoppgjøret så jeg kan kjøpe meg en annen Golf og sette over grympartsa på:thumb Det verste var jo egentlig at felgene mine fikk seg en smell. Noen bilder: Bytte litt deler: Og nå i kjørbar og delvis hel stand: Og ja, jeg er glad i bilder! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Å huff å huff Massern, dette var synd !!! Hadde du forsikret bilen noe ekstra med tanke på ekstrautstyr (over 10k ) med tanke på felgene ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg