olehenri Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 enig der, styling gjør seg kun når det er gjennomført med fine linjer! Er så mye piss stygge ting ute på veiene :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Helt klart. Nytter ikke med fangere og speil osv som ikke passer med bilens originale linjer. Stygt, ja. Man ser jo flere stygge biler enn de som er pene (med tanke på styling). Altfor mye som er "ugjennomført", dessverre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 japp, enig der! Derfor holder jeg meg unna styling foreløpig, gikk til helvete med golfen med slikt :P Men, neste bil, kanskje :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Selv om jeg er en VAG-mann, så må jeg at Civic'en ser betraktelig bedre ut enn det 3'ern din gjorde:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 enig der også :P hehe den ble jo hora opp med chromfelger og speil av ny eier etter meg , og solgt igjen for nesten 5000 mer enn det jeg ga for den, og uten chromfelger. Så for ny eier spratt panseret opp i 100km/t og tok panser, rute og tak! Blitt lurt, å hatt uflaks samtidig :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Godt jeg ikke fornærmet deg da:) Mener jeg så annonsen for en stund tilbake, der den hadde chromefelger og hele pakka, og det var ikke et så altfor pent syn, nei. Synd for ny eier både det med panser og at han ble lurt, men sånn kan det gå, dessverre. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hehe hu fikk ikke engang vite om felgene, fikk vite det av zzyber mener jeg :) men men, slik kan det gikk! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Så forresten en rå gammel Fiat på Statoil om lørdagen, samt en RS-blå RS2 som stod siden av Fiat'en og snakket med han. Sikkert den samme Fiat'en som nevnt tidligere i tråden, men uansett en tøff bil. Og Marvil ble oppservert opptil flere ganger i Gjøvik:) Hehe, stemmer.. :) Var forøvrig pen den RS2en som rulla rundt.. Ekke den grønn eller mørke blå a?Denne var oransje Den blå er en som hører til på Lhmr, mener jeg å huske.. Den grønne var det jeg som surra med, det var en Honda.. :P Den oransje er noe nytt som er tilkommet.. :) enig der også :P heheden ble jo hora opp med chromfelger og speil av ny eier etter meg , og solgt igjen for nesten 5000 mer enn det jeg ga for den, og uten chromfelger. Så for ny eier spratt panseret opp i 100km/t og tok panser, rute og tak! Blitt lurt, å hatt uflaks samtidig :S Den går vel på Gjøvik nå iflg ryktene (kanskje ikke nå lenger uten tak/panser/rute, men)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Gamle golfen din har jeg sett ei jenta oppi br.dal som har kjørt med i høst... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jepp, ble solgt nå tidligere i høst, ble vel bytta ut med en nyere A4 stasjonsvogn..? Så forøvrig deg mr|ece på fredag kveld.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Japser generelt er det ikke noe galt med, men styla japser alá Fast and the furious er ikke så kult at det gjør noe. Hadde de bare sett ut som din, så skulle jeg ikke ha "klaget":) Har det hester nok til å forsvare all plastikken er det ok... Så forresten er svær Ford pickup med lastebileksos i stad osamt en Scorpio Cossie klin sidelengs i Breiskallen... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Så også en helt original rød Eclipse utenfor Rundkiosken om lørdagen.QUOTE] Denne holder til på raufoss... Bone stock ! 2.0 16v, 146hk =P :biker Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Møtte den oransje Eclipsen på Skreia tidligere i kveld.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 gamle golfen min solgte jeg til ei på moelv, som solgte den videre til ei på br.dal nå i høst ! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hm, hvor fikk jeg det for meg at den havna på Gjøvik.. :P Lå foran en svar BMW 3-serie E36 isted, JD-regga med gedigen vinge.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg