Corsa Tuner Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Lurte litt på den eclipsen jeg også Møtte den nå igjen. Har no som ligner sagblad ytterst på vingen. UF regga eller no. Sto på Kiwi torsdag også.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Den eclipsen ser ut som står på Kiwi hver dag. Ligner en SUV med vinterdekkP: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 mener jeg møtte på en slik en i gjøvik i går kveld.. møtte på noe som ligna :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Den eclipsen ser ut som står på Kiwi hver dag. Ligner en SUV med vinterdekkP: Kunne kostet på seg senk i det minste når bilen ser ut som den kommer rett ifra Fast and the furious. Dessuten så så det ut til at lakkjobben var heller laber, så ut til at det var skjolder/appelsinlakk på siden. Kunne jo være lyset som var litt feil, men bilen var uansett ikke helt min smak. Møtte på den i Lena i går, og tenkte jeg skulle få til et lite "race", men den gang ei:( Får håpe at sjåføren er litt mer ivrig neste gang:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Sikkert han som hadde den grønne (mener det også var en Eclipse, evt muligens en Honda, lenge siden jeg har sett den) som ofte stod på Kiwi tidligere.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Den grønne var vel en Honda Civic, hvis vi tenker på den samme bilen nå. Men ingen som vet noe mer om Eclipsen da? Sikkert utgaven med 150hk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ikke umulig, nei.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Den grønne var vel en Honda Civic, hvis vi tenker på den samme bilen nå. Men ingen som vet noe mer om Eclipsen da? Sikkert utgaven med 150hk. Den sleit mot en 325i Turbo iaf.... =) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Og tørte heller ikke å prøve seg mot en 16v:) Så forresten en rå gammel Fiat på Statoil om lørdagen, samt en RS-blå RS2 som stod siden av Fiat'en og snakket med han. Sikkert den samme Fiat'en som nevnt tidligere i tråden, men uansett en tøff bil. Og Marvil ble oppservert opptil flere ganger i Gjøvik:) Noen som vet hvem som kjører en Opel Vectra V6, forresten? Hadde et lite race med han retning Lillehammer da jeg kjørte en Jetta G60 TIC, men fikk ikke feste med sommerdekk og sleip asfalt, så fikk ikke kvistet han ordentlig:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Møtte en oransje Eclipse eller civic coupe i dag, men plast og vinge. Blir flere og flere japse biler her hvertfall! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Eclipsen er den som er omtalt flere ganger her. Ser ikke ut i måneskinn etter min mening. Så også en helt original rød Eclipse utenfor Rundkiosken om lørdagen. Ikke bra med så mye opphora japser.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Eclipsen er den som er omtalt flere ganger her. Ser ikke ut i måneskinn etter min mening. Så også en helt original rød Eclipse utenfor Rundkiosken om lørdagen. Ikke bra med så mye opphora japser.. Ekke den grønn eller mørke blå a? Denne var oransje Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Den er oransje den som det er snakk om. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 er jo japser som dug! :D bra dere får fler utti der å! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Japser generelt er det ikke noe galt med, men styla japser alá Fast and the furious er ikke så kult at det gjør noe. Hadde de bare sett ut som din, så skulle jeg ikke ha "klaget":) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg