|Massern| Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tror forøvrig jeg så |Massern| på Hydro ved Elkjøp rundt 13.00-13.30 ellerno.. :) Var nok ikke meg du så nei, Marvil. Da var det nok en som ville være meg:) Da var jeg hjemme jeg. Hehe. Specs på den tralla der a ? M5-motor uten turbo. 316HK mener jeg det var. Bur, fjernet noe unødvnedig vekt, M5 bremser osv. Mere specs enn det vet jeg ikke, og knapt de som hadde kjøpt bilen heller:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var nok ikke meg du så nei, Marvil. Da var det nok en som ville være meg:) Da var jeg hjemme jeg. Hehe. Ah, hehe. Så den bare passere mens jeg sjekka lufttrykket, så jeg fikk med meg mørk Golf 2 med sorte baklykter og ikke 90-fangere.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Da var det nok en av de mange Massern-wannabe'ene der ute i verden:) Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hehe, sikkert nok.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hehe, sikkert nok.. :P Kan det stemme at jeg møtte Golfen din mellom Fagernes og Leira i dag? Meget pen 3`r golf du har! Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Kan det stemme at jeg møtte Golfen din mellom Fagernes og Leira i dag?Meget pen 3`r golf du har! Det kan stemme meget bra, kjørte Gjøvik - Sogndal igår.. :) Takk, selv om den ser rar ut med 14 vinterdekk.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Specs på den tralla der a ? Egentlig en 91 Modell 316 Gasser, Meiner den er godkjent ombygd med M5 3,6 L 24V fra en 96 M5, Bremser er fra M3, Girkasse fra Alpina og nada interiør. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ikke godkjent med M5-motor etter hva jeg har har forstått. Sveiset sperre kan også nevnes som "specs":) Se om jeg ikke får sittet på en dag. Ser ut til å gå godt, og ikke mye som skal til før ræva legger seg ut. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Møtte en relativt ny uniformert Volvo S60 idag fra UP, noe som hører til her, eller bare på gjennomreise..? Så også et FET svart Audi A4 sedan (8E-karrosseriet) med ALPINE-logo på bakdørene, dobbel utblås, og div annet (S-Line-pakke tipper jeg vertfall) på Statoil.. Utifra innsiden av dørene så anlegget gromt ut, vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Møtte en relativt ny uniformert Volvo S60 idag fra UP, noe som hører til her, eller bare på gjennomreise..? Så også et FET svart Audi A4 sedan (8E-karrosseriet) med ALPINE-logo på bakdørene, dobbel utblås, og div annet (S-Line-pakke tipper jeg vertfall) på Statoil.. Utifra innsiden av dørene så anlegget gromt ut, vertfall.. :) Den Audi'n spotta jeg også 2ganger i dag ! MEGET FIN, så nesten ut som den var skjermbreddet også, hadde også BMW M5 leppe på toppen av bagasjelokket ( var det av detaljer jeg fikk med meg ) Spotta den ved kaspergården, så på telenorbygget (kallerud) da viste eiern den fram til en annen person så det ut som ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Så ut som han viste den frem på Statoil også.. :D Meget grom vertfall, får håpe det er noe som blir rullende i området.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ingenting spennende på vinterveiene..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ingenting spennende på vinterveiene..? Joda, en gammel rød audi quattro, som ikke har så mye feste på snøføret :race Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Møtte en relativt ny uniformert Volvo S60 idag fra UP, noe som hører til her, eller bare på gjennomreise..? Det er nok tjenestebilen til distriktssjefen i UP Sverre Borge. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Møtte en relativt ny uniformert Volvo S60 idag fra UP, noe som hører til her, eller bare på gjennomreise..? Så også et FET svart Audi A4 sedan (8E-karrosseriet) med ALPINE-logo på bakdørene, dobbel utblås, og div annet (S-Line-pakke tipper jeg vertfall) på Statoil.. Utifra innsiden av dørene så anlegget gromt ut, vertfall.. :) Den sto til salgs i nord-norge i sommer. Er eller har vært demobil for alpine. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg