Housey Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 vil nå si at han dro på frisk i går! går egentlig jævli godt denna bilen der trur jeg! så iallefall slik ut! og fet lyd da!! respekt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Spotta en Sort relativt ny Ford Mondeo St220 stasj vogn i 1.etasje på CC idag. FIN bil!! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 spotta denna S3en på Gjøvik i går (mandagskvelden) .. var litt fin! selvom jeg ikke heeeelt likte at den hadde 4 potter bak! vært mye tøffere med kun 2, som var litt lenger ut enn de den hadde beklager dårlige mobilbilder! men hadde ikke med speilcam i går Sitter en dahlback trimmet motor i denne her, ryktes et 295/310/320hk kit i den bilen :race Han spurte en kompis om han kunne bytte turbo i bilen for en tid tilbake, da den som sitter der begynte å bli sliten.. men vet ikke om eier har fått gjort dette eller ei.. Uansett det er(var) en ufattelig fin S3 ! All cred til eier, og det at han ikke tukter å kjører alt det bilen er verdt synes jeg er helt topp :thumb Men 4 potter ? Overkill for min del, ellers er den helt topp ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 lyden var nesten verdt en CD-utgivelse for min del Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Så en ganske så fin stylet, svart 200SX s13 på Raufoss i stad. Noen som vet noe om denne? Om den har noe særlig til motor osv. Fullt mulig jeg har nevnt bilen tidligere i tråden, men ikke som jeg husker nå uansett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sitter en dahlback trimmet motor i denne her, ryktes et 295/310/320hk kit i den bilen :race Han spurte en kompis om han kunne bytte turbo i bilen for en tid tilbake, da den som sitter der begynte å bli sliten.. men vet ikke om eier har fått gjort dette eller ei.. Uansett det er(var) en ufattelig fin S3 ! All cred til eier, og det at han ikke tukter å kjører alt det bilen er verdt synes jeg er helt topp :thumb Men 4 potter ? Overkill for min del, ellers er den helt topp ! Specs: Mtm Dählback Racing Chip @ 265 hk, 380 nm Oettinger Turboinnsug Fk Justerbart Senkesett (Rustfritt) Byttet Wastegate (Aluminium) Forsterket Clutch (ukjent) Effektanlegg, Uten Kat, 4 X 3" Utblås Sportec Mono 10\8.5 X 19" 5 X 100 Et 35 Chromesilver med Sportec Spacer kit 10mm foran\15 mm bak på 235\35\19 P Zero Rosso Dekk Lakkert framre bremsekalippere i samme farge som setene, bak går ikke ettersom de er i aluminium, noen som vet hvordan dette kan gjøres? Lakkert motordeksler i bilens farge Lakkert sideskjørtene i bilens farge Facelift Baklykter Aluminiums Tak Antenne Sotet Alle Vinduer @ Artsolution Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Specs: Mtm Dählback Racing Chip @ 265 hk, 380 nm Oettinger Turboinnsug Fk Justerbart Senkesett (Rustfritt) Byttet Wastegate (Aluminium) Forsterket Clutch (ukjent) Effektanlegg, Uten Kat, 4 X 3" Utblås Sportec Mono 10\8.5 X 19" 5 X 100 Et 35 Chromesilver med Sportec Spacer kit 10mm foran\15 mm bak på 235\35\19 P Zero Rosso Dekk Lakkert framre bremsekalippere i samme farge som setene, bak går ikke ettersom de er i aluminium, noen som vet hvordan dette kan gjøres? Lakkert motordeksler i bilens farge Lakkert sideskjørtene i bilens farge Facelift Baklykter Aluminiums Tak Antenne Sotet Alle Vinduer @ Artsolution Da fikk vi jo avklarert det :hellothere: Møtte deg forresten Even, langt inni Kolbu her en dag for litt sia... :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Så en Hummer H1 i Lena idag:) Morsom, sjelden, brei og rå bil det, må jeg si. Fargen var litt spesiell, var rød/orange av noe slag mener jeg. Så ut som det kanskje var perlemorlakk. Noen som vet noe om denne? Hørte rykter om at den kanskje kom ifra Biri. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 er nok den fra biri ja, hører til på biri bær, ofte i lillehammer, sinnsyk svær og tøff bil :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Så en ganske så fin stylet, svart 200SX s13 på Raufoss i stad. Noen som vet noe om denne? Om den har noe særlig til motor osv. Fullt mulig jeg har nevnt bilen tidligere i tråden, men ikke som jeg husker nå uansett. Kjetil sin. Nylig hellakkert, Amerikanske lykter, Noe oppfrisket motor, Rays felger ++ Fin bil. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Var den mørk rød før..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Så en Hummer H1 i Lena idag:) Morsom, sjelden, brei og rå bil det, må jeg si. Fargen var litt spesiell, var rød/orange av noe slag mener jeg. Så ut som det kanskje var perlemorlakk. Noen som vet noe om denne? Hørte rykter om at den kanskje kom ifra Biri. så den på lilletorget 17 mai:D:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Så en Hummer H1 i Lena idag:) Morsom, sjelden, brei og rå bil det, må jeg si. Fargen var litt spesiell, var rød/orange av noe slag mener jeg. Så ut som det kanskje var perlemorlakk. Noen som vet noe om denne? Hørte rykter om at den kanskje kom ifra Biri. står på gårdsplassen til han som eier biri-bær.. :) bøllete vogn for å si det sånn! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bøllete og barsk tralle. Ble litt satt ut da jeg så den med en gang. Ikke så ofte man ser sånne biler på veiene herover. Et morsomt, og ikke minst, et aldeles praktfullt syn! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Dere snakker om H1'n med dette karosseriet, altså ikke "pick-up" versjonen om jeg får kalle det det? På vei mot hytta i Gausdal stopper vi på Rudshøgda og der spottet jeg denne for ikke så lenge siden. Kan det stemme? Det er iallefall på vei mot Lillehammer:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg