|Massern| Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Forøvrig, noen som vet noe om den røde Saab 9-5en som går rundt her..? Store felger, mye senk, og div styling/dekor..Samt en svart Audi 80/90 sedan med noe dekor utover sidene.. Ja, vet hvem som har bilen/kjenner han. En av få Saab'er jeg har skikkelig sansen for. Er vel en chippet 2.0T-motor, eller hva det nå sitter i Saab'er. Tiptronic og hele utstyrspakka ellers som jeg vet om:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Så en eldre mann i en fet S2000 i går ved sjukehuset når jeg var der (Senebetennelse, AU!). Fytti helvete å mye sosseunger det går på Tranberg skolen... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Det var en galfeit lilla golf der i går ;D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Henta du din nye her i området..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jeg hentet den på Lillehammer, men var og besøkte exen min som bor på Gjøvik etterpå... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ah, skulle gitt en lyd, så man fikk kikka på udyret.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hentet en lilla golf på lillehammer?!?!? ÅSSEN golf? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ligger et bilde i en tråd han har på Golf 3-forumet (tråden heter vel noe ala "bjirns Golf GT" ellerno).. :) Men nei, ikke den helt lilla med dekor som gikk på Hamar før, om det var den du tenkte på.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 åja hehe, trodde det var Rayander`s x golf som ble solgt igjen jeg nå :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hvis noen ser en vectra a (cavalier) med fører på feilside og noen sinnsykehjul i gjøvik lør eller søndag er det bare meg:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Denn tråden hadde da havnet langt baki arkivet nå. Får bumpe den litt jeg. Hva skjer forresten med alle de styla Calibra'ene man ser i lokalområdet om dagen? Kan banne på at jeg nesten ser en ny Calibra for hver dag som går. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Noen som så en "slik" på Gjøvik i går a? Lars Olav var visst på hjemlige trakte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Der var bildet du prøvde og legge ut, Mondeo. Jeg så ikke en sådan bil ihvertfall, men hadde ikke skadet om jeg hadde gjort det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Mondeo; Kjører du en svart Mondeo stv..? Så forøvrig en grå Civic med flat bakende, første halvdel av 90-tallet, med angle eyes, felger, osv, på fredag var det vel.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ganske sikker på jeg så en Focus WRC bil ved vestbygda i går. Hva er spec på den da? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg