Corsa Tuner Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er vell no chipstyr og på den. EBC bremser, BBS 18", annen eksos og en bra men annonym stereo. Jobber på Mustad. Er dørvakt på Blåbar Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Forøvrig bør det asfalteres i området rundt rundkiosken, er jo helt forferdelig der!! Nå er vel ikke bilen din det beste grunnlaget for å vurdere det heller da :) Husker jeg måtte humre litt når jeg lå bak deg ved Vardal Ungdomsskole en gang i sommer og den subbet på en cm høy asfaltskjøt forbi krysset opp til Hunn Kirka :D Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 så en sølvgrå mazda mx5 (tror jeg) for en lite stund tilbake, den ga på ut fra en rundkjøring når jeg var på vei inn, og når den netopp passerte meg hørte jeg pppssssjjjjjhhh. Noen som vet noe om den eller? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 MX5 med turbo? Hmm, hverken sett eller hørt noe om den. Men jeg slenger meg inn i rekken av de som vil vite mer om den:) Nå hadde det seg sånn at jeg egentlig skulle nevne en bil jeg så i helga, men har prestert og glemt dette i farten. Da får jeg ta den en annen gang:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Møtte en grå Passat stv på Raufoss i dag, med STOOOR Cooler foran og pfshh. Hehe... Så ut som en 99-00 modell... Meget pen... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Store felger og skamsenk..? Den kombinasjonen er en (rå) slager her i området, har vel sett minst 3 relativt like slike, to av dem har vel kun siste siffer i skiltnummer som eneste synlige forskjell.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbilen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Nå er vel ikke bilen din det beste grunnlaget for å vurdere det heller da :) Husker jeg måtte humre litt når jeg lå bak deg ved Vardal Ungdomsskole en gang i sommer og den subbet på en cm høy asfaltskjøt forbi krysset opp til Hunn Kirka :D Hehehe jeg mener at veien bør være flat og såpass bra at tilogmed jeg kommer uskadet frem ;) med unntak av fartsdempere da (grøss og gru)!! Vet akkurat hvilken skjøt du snakker om da ja og den er ubehagelig å kjøre over.. usj, men det går akkurat!! Husk: All klaring er god klaring ;) Siter - All klaring er god klaring - 1986 Golf Cabriolet 1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocco Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Klaring har du mer enn nok av på den høye bimmern da Glenn! Flere millimeter å gå på foran! Minst- Hørte du hadde fått ny jobb, med å kjøre isbilen (isbiten) :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Store felger og skamsenk..?Den kombinasjonen er en (rå) slager her i området, har vel sett minst 3 relativt like slike, to av dem har vel kun siste siffer i skiltnummer som eneste synlige forskjell.. :P Stemmer... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbilen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Klaring har du mer enn nok av på den høye bimmern da Glenn! Flere millimeter å gå på foran! Minst- Hørte du hadde fått ny jobb, med å kjøre isbilen (isbiten) :roll: Haha joda du har så rett så rett, er fortsatt mye å gå på!! Og siden frontleppa fortsatt sitter uskadet på kan jeg klemme den ned et par til foran vet du ;) Ja har fått helgejobb nå, jeg som kjører isbilen i Gjøvik men siden bilen min er allergisk mot for mye vekt blir jeg fort utsolgt :klovn: Grått er rått Jan Vidar!!! Siter - All klaring er god klaring - 1986 Golf Cabriolet 1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Noen som kjenner til en blå/grønn (turkis) Golf 3..? 5-dørs, stylingkit, panserforlenger og stor (japse)potte.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Noen som kjenner til en blå/grønn (turkis) Golf 3..?5-dørs, stylingkit, panserforlenger og stor (japse)potte.. :) Med noe tribal greier på siden ? Sett den går endel nedi raufoss , tror eieren bor her også for øyeblikket. Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Den med jalla tribals er en 2dørs, og heller ikke fargen Marvil siktet til tror jeg. Vet forøvrig hvem som kjører den du nevner, og kjenner han som hadde bilen først også. Har ikke bilde av en bil med samme farge Marvil? Så kanskje jeg vet litt mer:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Anders; Tipper det er denne du tenker på.. :) |Massern|; Finner dessverre ikke noe som ligner.. Er ikke originalfarge vertfall (om jeg ikke har sett helt feil i forbifarten), og kommer ikke på noe som ligner.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Som så sånn ut før: Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg