Marvil Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Godt det er flere enn meg som får kink i nakken av den der :) Hehe.. :) Møtte deg på Statoil isted tror jeg (om du har LH-skilt), dog i en sølv Audi A3.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hehe.. :)Møtte deg på Statoil isted tror jeg (om du har LH-skilt), dog i en sølv Audi A3.. :) Stemmer nok det .. har hatt bilen til litt lakkering og oppretting etter at jeg ble påkjørt i sommer, og den var borte i over en måned ... Så måtte ut og feire tilbakekomsten med en rask rånerunde :p Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocco Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Godt det er flere enn meg som får kink i nakken av den der :) :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 wrx driver: er den saken din trimma? sinnsykt fin bil med sinnsykt RÅ! lyd du har! Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Spotta en omega A stasjon vogn på cc( en kunde.) 9x18" og nylakkert lilla. Kjempe fin bil med 3.0 24v motor. Noen som har sett denne? Eller spottet en grønn Calibra(dj-regga) med kjempe spoiler. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Grønn som i mørkegrønn..? Og med styling frontleppe/fanger..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocco Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 wrx driver: er den saken din trimma? sinnsykt fin bil med sinnsykt RÅ! lyd du har! Bilen er lett trimma vil jeg si. Lader ca 1,1 bar, 3" eksos med 5" utblås, sportsfilter, boostcontroller, ellers er det oppgradert mye i understell med whiteline stag og div apr foringer under og stabstag i motorrom/bagasjerom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jaja, fikk da spottet en rå Seat på CC i går. Ordenltig tøff og gjennomført bil. Hadde litt sansen for den ja, selv om det var mye styling inne i bildet. Bilde: Temmelig sikker på at jeg så selveste eravne 2 min etterpå også. Jeg stod da i krysset like ovenfor CC, der hvor man svinger ned for å komme til Mjøsstranda og togstasjonen/busstasjonen. Kjørte selv en rød Focu stv.:hello: Edit: Rettet opp i diverse skrivefeil grunnet trøtthet da innlegget ble skrevet:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Seat er det ikke? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jaja, fikk da spottet en rå Skoda på CC i går. Ordenltig tøff og gjennomført bil. Hadde litt sansen for den ja, selv om det var mye styling inne i bildet. Bilde: Den der så jeg på Lillehammer i går. Og det er vell en Seat det der? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbilen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Spotta en sølvgrå BMW 3-serie cupe uttafor Rimi på raufoss i går. Full M-Tech stylet med GT leppe å Feite felger med brei kant. Ganske lav var den også. Ser den offte nedi Gjøvik på statoil. Noen som har no mer info om bilen eller? Veldig dårlig bilde, men bedre en ingenting. Er nok bilen min det der ja og jeg har har vært en tur eller to nedom Statoil også ja, hehe.. http://www.onkel3000.com/bmwmsport/venner/IMG_2672_JPG.jpg Ser den litt bedre der men det er ikke oppdaterte bilder desverre! Har etter det ble tatt fått på GT-leppe med stab stag for å stive den opp litt, satt inn komplett M3 interiør og litt småting.. Siter - All klaring er god klaring - 1986 Golf Cabriolet 1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Skamfet bil det der, Isbilen. Alltid en fornøyelse å se den i trafikken.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbilen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Skamfet bil det der, Isbilen. Alltid en fornøyelse å se den i trafikken.. :) Hjertlig takk for det Marvil, koselig med slike tilbakemeldinger!! Har lagt merke til bilen din også og jeg må si den ser utrolig pen ut.. hold den slik!! :hondakick Siter - All klaring er god klaring - 1986 Golf Cabriolet 1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jaja, fikk da spottet en rå Skoda på CC i går. Ordenltig tøff og gjennomført bil. Hadde litt sansen for den ja, selv om det var mye styling inne i bildet. Bilde: Temmelig sikker på at je så selveste eravne 2 min etterpå også. Jeg stod da i krysset like ovenfor CC, der hvor man svinger ned for å komme til Mjøsstranda og togstasjonen/busstasjonen. Kjørte selv en rød Focu stv.:hello: Seat Toledo væ? :D Sett den et par ganger på lillehammer :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jaja, fikk da spottet en rå Skoda på CC i går. Ordenltig tøff og gjennomført bil. Hadde litt sansen for den ja, selv om det var mye styling inne i bildet. Bilde: Temmelig sikker på at je så selveste eravne 2 min etterpå også. Jeg stod da i krysset like ovenfor CC, der hvor man svinger ned for å komme til Mjøsstranda og togstasjonen/busstasjonen. Kjørte selv en rød Focu stv.:hello: Så denne selv på Lillehammer mange timer senere, og ja, jeg var akkurat ferdig på jobb, så det er nok riktig. Hva syns du ? :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg