Mayhem Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det gamle eksosanlegget tok kvelden i dag, og jeg må bytte den siste demperen og enderøret.. Da er spørsmålet mitt til dere, hva slags tupp passer best til Astra? DTM? Enkel rund/dobbel rund? Japsepotte? Selv tenker jeg på DTM, men er veldig åpen for innspill...:) (Sleng gjerne med bilder..:)) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Gå for det du liker best selv! (selv om jeg personlig ikke er noen stor fan av dtm). Sånn ser det ihvertfall ut med doble ovale: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det ble dobbel DTM, syns det ble bra selv, også med original fanger.. Kan legge ut et bilde hvis noen er interresert.. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Legg ut bilde da :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg