Phantom Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Tar en tur i banken i morgen tenker jeg, så dersom ett lån går i orden skal jeg ha meg ny bil. Prisklasse opp til 100000,- helst mindre Noen her som har noe og selge ? Er ikke intressert i biler som er eldre enn 92-93.. Helst etter 95 Gjerne stylede biler som er "ferdig", orker ikke å begynne å style og styre med en gang siden alle pengene går til bilkjøpet, og har ikke tid heller. Så hvis noen vil selge, si ifra Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hva med Honda Integra? 1,8 liter, VTEC osv. etc. :) En litt eldre Integra burde *kanskje* gå for under 100K hvis man importerer denne. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Må se hva banken sier i morgen... Integra hadde vært lekkert, sånn bortsett fra at min kausjonist vil at jeg skal kjøpe noe fornuftig.... Snuser litt på audi og slikt... Og faktisk BMW, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre, men siden markedet er overfylt med dem blir det billig bil. Nissan Maxima og Mitsu Sigma er og alternativer. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Vurderer også å kjøpe meg bil til rundt 100000,- Må også snakke med banken først, men har tenkt litt på Civic VTi ca 93mod. Dette er gromme biler som man får sinnsykt mye kult til. Men da må man jo gi ca 110000 for en standard en, så kommer modsa i etterkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Jo, er enig i at Civicen er et alternativ, men mye motor=høy forsikring...ofte.. Og vil helst kjøpe en bil som er helt ok til og begynne med... Har Honda nå og vil prøve noe nytt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Synes du bør ta en titt på denne: http://www.rextad.com Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by JuIius Hva med BMW 316i Compact E36, ferdig stylet. Trenger bare å lakkeres helt ned. Denne selges for kr 100.000 Har du mer info? km stand osv osv... Alt av info mottas med takk Rexiplex; 198tkm er alt for langt når jeg skal kjøpe bil Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Rexiplex; 198tkm er alt for langt når jeg skal kjøpe bil Diesel går evig :D Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by JuIius Den er gått 98000km, det er en 1994 modell. Bruktimpotert av seriøs importør. Kun sommerdekk på 15 tommer (som på bildet over) Det er en 8 ventilers rekke 4 med 102hk. Fargen er alaskablå metallic, den har nydelig blått interiør. Urk, må jo ha vinterdekk i tillegg.. det koster jo en del penger. Må pushe prisen ned en del dersom den skal være aktuell, 102 hk er jo ikke akkurat alt for mye heller Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Jeg har en Audi a4 1.8 Turbo Quattro om du er ute etter en GOD vinter bil! ..er kanske får "lav" til vintersbruk men.. Kan sende inn bilder i morga så kan du jo få se ! den er ferdig stylet osv..18" radius felger...m.m! Pris er 200 lapper/gi bud Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Civic VTi = billig forsikring! Folk har nesten ikke kræsha disse bilene i norge ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 post bilder av bilen din då karlove, er på jakt jeg nå nemli..:) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Jeg har en 94 mod, meget pen c180 elegance til salgs. Sølv met. lakket helt ned, sort interiør, originalt senket 30mm, splitter nye 18" ronal med 225/40/18", el 4xruter, luke, fult serv hefte, effektbakdel, selges inkl reg, årsavgift for 120k Bilen har gått 101.000km. Bilder kan sees på auto db, men da sitter det på noen 19" alu jeg prøvelånte for å se hvordan det ble Ring 95 17 36 82 hvis det skulle være av noe interesse Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Svart bmw e36 compact... Ferdig stylet med lumma front og bakfanger, senket 17" sommerdekk, gått 102000, meget pen bil. Kan sende deg bilder på mail hvis du ønsker Selges for 110.000,-.! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 OffTopic: Algamann, gi meg E-mail addressa di da, så sender jeg bilder! ..er vell kanskje litt VEL lenge sida jeg satt denne, men såg den først nå! hehe.. : Hestekjerre@hotmail.com <- Mail meg! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg