BoraMan Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 I fobindelse med nytt prosjekt selges følgende: 1 stk. Rockford Fosgate Punch 500S 2ch. forsterker 1 stk. Rockford Fosgate Punch 500X 4ch. forsterker 2 stk. Rockford Fosgate P212S8 12" subber 1 stk. Dynabel 1.5 farad kondensator 1 stk. Stinger sikring-/ fordelingsblokk 25mm2 Strøm og jordingskabler fra SupraCables Selges helst komplett. Installasjonen kan også selges. Passer til VW Bora. Ta kontakt på pm eller 48059681 for mer info og pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 eg er interesert i kondensatoren. kor mye er anlegget brukt? og ka for en pris hadde du tenkt deg for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Anlegget var ferdigbygd april i år. Subber, kondensator, sikringsblokk og kabler var nytt da. Forsterkerne er ca. 3 år gamle. Alt dette er MEGET pent brukt. Ønsker å selge dette komplett, men hvis det ikke går så kan vi snakkes om kondensatoren vettu :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hvor mye for 4ch? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hvor mye for 4ch? Som jeg har nevnt tidligere så ønsker jeg i første omgang å selge dette komplett. Hvis det ikke skjer så kommer jeg til å selge det separat, men forelpig så selges det kun komplett. Prisen på alt sammen inkl. installasjonen er 12.000.- Prisen uten instalasjonen er 7.800,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Anlegget var ferdigbygd april i år.Subber, kondensator, sikringsblokk og kabler var nytt da. Forsterkerne er ca. 3 år gamle. Alt dette er MEGET pent brukt. Ønsker å selge dette komplett, men hvis det ikke går så kan vi snakkes om kondensatoren vettu :): pm meg viss du ikkje får solgt det komplett, kanskje eg fortsatt trenger 1 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 pm meg viss du ikkje får solgt det komplett, kanskje eg fortsatt trenger 1 ;) Det skal jeg gjøre vettu :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ser ut som interessen er litt laber så jeg endrer prisen og innholdet litt. Dropper å selge installasjonen og strømkablene. Resten skal fortsatt selges. Ny pris: 6000,- Løp og kjøp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hvor mye for Rockford Fosgate P212S8 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hvor mye for kondensatoren? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hvor mye for Rockford Fosgate P212S8 ? Hvor mye for kondensatoren? Som nevnt tidligere så ønsker jeg å få solgt dette komplett. Hvis ingen har meldt interesse til neste helg så selges det i deler. Hvis dere fortsatt er interessert da så kan vi ta en prat. Pris på hele pakka 6000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Anlegget solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg