Hallvard80 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Noen som skal selge et ålreit 5.25" 130mm komponentsett eller koaksial, gjerne i vestfold eller buskerud. Kan også bytte med et juwel 125 saltvannsakvarie med skummer og div. ikke noe levende. Ta kontakt her eller på 99484088 Hallvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har ett nytt sett med Fusion Jonah Lomu #11 sett i 5.25" liggende her som jeg kan selge billig. Dette er ett ekstremt komponentsett som spiller pent men med enormt mye dynamikk. Har du plass til dette så bør det vurderes. Har kun 1 sett igjen av disse settene. Det siste bildet er av en 6.5" men de er helt like men litt mindre. Montering dybden på 5.25" er 87mm. 180w og 2 ohms impedanse. Selges nytt og ubrukt i stålkoffert for 2750,- veil kr 4295,- , evt frakt kommer i tilegg.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 hei. har et par pioneer 5.25 frontsett til salgs jeg. hvis du er inntrisert så kan jeg sende deg bilder på mail. skal få det til 900kr Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har et sett Orion xtr 5s Skal fikse bilder i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvard80 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Soundsteam arosa: De blir litt store, har ikke mer enn ca 6cm å gå på der desverre. Ali-G: Kan godt legge ut bilder og mer specs på de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Soundsteam arosa: De blir litt store, har ikke mer enn ca 6cm å gå på der desverre. Ali-G: Kan godt legge ut bilder og mer specs på de der. Du har ikke noe plass i forkant slik at du kan fore ut litt ? Ellers så har jeg Soundstream Lil Wonder 5.25" sett til 1500,- Her har du div info på de: http://www.soundstream.com/intl-components-los.htm Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg