singh88 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 EN kamerat av meg har en vr6 og han finner ikke ut feilen..Så tenkte om dere kunne hjelpe litt.. Når han starter bilen så starter 5 sylindre å funke mens den ene starter litt senere.. HVa kan feilene være.. Er det dyrt å fikse?? Takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 plugg som er dårlig, plugg ledning, coilpack om det er odb2. kanskje det er dårlig komp på den ene cylinderen osv.. dårlig dyse strøm eller joring til den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 første som slo meg også var dårlig plugg Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg