Jokkalin Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hallo Jeg har hatt innbrudd i bilen min hvor de ha bryti på dørlåsen og tenningslåsen+ at de har knust ene lille ruta bak.. de tok anlegget og.. Fra før av har jeg en solid sprekk i frontruta så planen var å få bytta den på ruteforsikringa i nærmeste framtid.. Det jeg lurer på da er når jeg fikser tyveriskadene på forsikringa(delkasko) betaler jeg 3000kr i egenandel, hvis jeg får dem til a ta frontruta i samme slengen vil jeg da få to egenandeler(egenandel ruteforsikring=3000) altså 6000kr i egenandel da eller betaler jeg bare en? Håper folk forstår hva jeg mener:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Dumt å høre med forsikringsselskapet ditt. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Eh nei ikke enda..må høre her først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 si til forsikringsselskapet at sprekken i frontruta ikke var der før, og må ha skjedd under inbruddet. da skulle det vel bare bli en sak, og en egenandel å betale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Eh det var det jeg tenkte litt på og men vil helst være ærlig:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg