Gå til innhold

Bilstereokonkurranse / demo i Oslo.

Ranger emnet


Audio-art

Anbefalte innlegg

Lørdag den 26. august er et Emma-konkurranse hos Audioart i Haslevangen, på Økern. Det vil bli mulighet til å se de aller fleste av Norges beste bilstereo biler "live". Dere kan også delta i konkurransen, hvor dere vil få en bedømming av lyden og innstallasjonen i bilene deres. Alle kan delta, Hvilken klasse, beror på stereoen som er i bilen. Det vil også bli mulighet til å kunne gjøre noen "kupp" på enkelte produkter.

http://kart.gulesider.no/?id=c_Z0HF1P7Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lørdag den 26. august er et Emma-konkurranse hos Audioart i Haslevangen, på Økern. Det vil bli mulighet til å se de aller fleste av Norges beste bilstereo biler "live". Dere kan også delta i konkurransen, hvor dere vil få en bedømming av lyden og innstallasjonen i bilene deres. Alle kan delta, Hvilken klasse, beror på stereoen som er i bilen. Det vil også bli mulighet til å kunne gjøre noen "kupp" på enkelte produkter.

http://kart.gulesider.no/?id=c_Z0HF1P7Z

bump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meld meg på :hello: når blir ca ferdig Kjetil? er det tilgang til nettstrøm forresten? er det Emmas cd platte fra ifjør som skal brukes? :)

Vi er vel ferdige sånn ca kl 17.00, og det er selvsagt tillgang på nettstrøm.

Send en mail med påmeldingen til pamelding@emmaweb.no, hvor du også skriver hvilken klasse du skal være med i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag den 26. august er et Emma-konkurranse hos Audioart i Haslevangen, på Økern. Det vil bli mulighet til å se de aller fleste av Norges beste bilstereo biler "live". Dere kan også delta i konkurransen, hvor dere vil få en bedømming av lyden og innstallasjonen i bilene deres. Alle kan delta, Hvilken klasse, beror på stereoen som er i bilen. Det vil også bli mulighet til å kunne gjøre noen "kupp" på enkelte produkter.

http://kart.gulesider.no/?id=c_Z0HF1P7Z

Nå er det bare 2 dager til det skjer. Kom innom å se på noen av de feiteste bilstereo.bilene i landet. Mulighetene er også mange for at dere kan slippe å gå tomhente herifra. Masser av gode tilbud denne dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar meg en tur.. skal ikke spille da.. bare høre på..

 

eller lurer kansje på og teste.. hvor mye koster det? ha er det dere måler? db? er litt grønn på dette:puke:

Som utfordrer og amatør så koster det 300 kr å delta. Er du prof eller exspert koster det 500. Dette er en SQ konkurranse ikke en db konkurranse. Men hvis det blir mange som vil teste hvor høyt de spiller, har vi utstyr for å teste det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle jo ha vært der og stilt, hadde vært moro å prøvd for engang skyld, men noe kom i veien :(

 

vel for stille sterkere neste år, tror neppe jeg gidder å kjøre til haugesund i år for å få det med meg.. men vi for nå se, har kjørt til bergen for en pakke grønn ekstra, en pølse i brød og en cola så jeg skal aldri si aldri :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig gøy å kommet og se på, siden jeg ikke har noe stereo å skryte av akkurat.

 

Men eg slutter ikke før 1500 på jobb.

 

Det er ingen samling av folk senere på kvelden el no da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår