_Kenneth_ Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei, forann på min S4 har jeg den type bremseskive uten det grusomme skjoldet som ser ut som en stålfelg.. Og i kalipperen er det 4 små klosser i stedet for 2 store.. Har disse et eget navn, eller er det S6-bremser som noen har påstått..? Og er det noen som vet dimensjonen på skiva..? Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 De bremsene er også kjent som UFO-bremser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 De med "stålfelgen" ja..?? :p Men driver å ser på deler på en amerikansk side her, men de hadde kun 276x25mm.. Jeg kan jo så klart måle, men har ikke bilen her, derfor jeg spør.. På mekonomen sin side har de to dimensjoner skive som passer med den sorten som har 4 klosser pr side.. Den jeg nevnte er jo en av de, så ser jo bra ut.. :) Er jo under halv pris på disse, og enda mer på andre ting.. Så er vel slutt på å legge igjen grusomme summer hos Møller.. :p Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 276x25mm er vell skivene bak. UFO skivene forran er 325mm eller noe. Tror de faktisk har to klosser per side, de har ihvertfall min. Skal du bygge om så er det fjærbein fra S6 eller de første S4 som kom. (opp til 1993 eller noe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bak er det vel bare 270 x 22.....vent skive å så er det vel 4 stemplers kalipper,det menes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Audi A8 har i hvertfall 4 klosser på hver side, har faktisk hørt at caliptere fra den skal passe uten for mye modifikasjoner. Men at den kommer med så liten skive det tviler jeg sterkt på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg