skripis Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ...har kjørt med spik-spenna originalt senkesett for lenge nå, så i kveld var det nok: fram med vinkelsliper'n. 2førrene gjør seg litt bedre når dekka kryper opp i skjermene...må bare få meg spacere eller breier felger foran så! :thumb Har allerede Volvo org. spacere bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jepp, det ser helt klart mye finere ut! Den så hovedsaklig fin ut hele bilen din! Du har ingen bedre bilder av den i ordentlig dagslys da?? :): Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jepp, det ser helt klart mye finere ut! Den så hovedsaklig fin ut hele bilen din! Du har ingen bedre bilder av den i ordentlig dagslys da?? :): Rot litt rundt her: http://www.turbomorley.net/Gallery/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 mange runder kappa du forran/bak ? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 husker ikke....var ett gammelt senkesett jeg kappa for 6-7 år siden...har kjørt med ukappa i 2 år etter godkjenning, så nå var det på tide med det gamle igjen...kappet en halv foran og en bak før jeg monterte igjen, men de var kappet fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 blei böst!! Gjør seg med litt lavere bil.. :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg