OpelFanatikeren Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Her er et knippe av bildene jeg har tatt under burne treffet på håsken i andebu i dag. Mine Bilder Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 synd jeg ikke hadde tid til å komme dit... får ta det neste gang... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Her er et knippe av bildene jeg har tatt under burne treffet på håsken i andebu i dag. Mine Bilder Haha, heter du Espen Kristoffersen? Gjett hva jeg heter a :hello: :thumb :w00t :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 se der ja:)!!! der kom opelbilde mitt å :) takk for det;)! den blå opelen Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 se der ja:)!!! der kom opelbilde mitt å :) takk for det;)! den blå opelen Ja det blei jo bra det Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hahaha! Flaut med skrivefeil på stickersen.... Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Bra med bilder. Du kom tydligvis en stund før meg. Når kom du? Var det kommet mange da? Vi kom vel i syv/åtte tida, Da hadde det tydligvis holdt på en stund. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Bra med bilder. Du kom tydligvis en stund før meg. Når kom du? Var det kommet mange da? Vi kom vel i syv/åtte tida, Da hadde det tydligvis holdt på en stund. Var der ca 17.45, det var ikke så mange som hadde kommet da. Mener det bare var fire eller fem på lista til BØR, men det kom fort flere. Et av de bedre bildene synes jeg er dette: Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg