Gå til innhold

Kobling av batterier

Ranger emnet


Bøjinis

Anbefalte innlegg

du må ha en sikring som er større enn hva dynamoen din klarer å lade (kjedlig om den ryker bare av ladestrøm)

forbruks trekket blir automatisk mest av batteriet bak hvis du har forsterkern bak oxo :)

sikringen er der så den kan gå hvis du for kortsluttning, en 50mm2 kabel brenner ikke av som en 1.5mm2 ledning hvis det skal kortslutte... da for du boble forma bil rundt der du har montert batteriet :P

så du trenger vel egentlig 3 sikringer, en 30cm fra vært batteri eller før gjenomgang av karosseri på hvert batteri og en før forsterker, den før forsterker må være tilpasset forbruk av forsterker(e)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår