Actros2554 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Så snart ryggen min blir brukendes igjen(prolaps operert) har eg planer om å ribbe cab'en TOTALT i deler. Er en 94 mod med sort skinn interiør,1.8ltr M43 motor gått 135k(motor/gear tipp topp) + + +. Lurte litt på om det er noen her inne som har peiling på ka slikt går for i priser? Hadde tenkt å selge interiøret komplett(framstoler/baksete),og resten alt ettersom interesse. Oppheng,bremser, ALT skal vekk Noen med intr/ forslag?? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 passer panser, skjermer dører osv på en e-36 sedan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 passer panser, skjermer dører osv på en e-36 sedan? Er ikkje sikker på om panser(muligens?) og skjermer passer,du kan jo høyre med delelageret på BMW. Cab'en er 2 dørs,men er uten ruteramme så det går nok sikkert ikkje. Men som sagt,sjekk med BMW eller noken som veit bedre enn meg ka som går om en anna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 okei det skal jeg gjøre.. trenger høyre framskjerm, panser, front rute, radiator, vifte å innmaten i fronten.. kansje høyre framdør også :p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'n Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 En kompis trenger noe deler. Send et telefon nummer på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Pm sendt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 okei det skal jeg gjøre.. trenger høyre framskjerm, panser, front rute, radiator, vifte å innmaten i fronten.. kansje høyre framdør også :p hehe Framskjermer,panser,innmat i front og høgre framdør er muligens solgt.....Men skal komme tilbake til dette når det er avklart(om ei uke eller 2 kansje). Men frontrute,radiator og vifte er ikkje solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 okei men det er vel forskellig front rute fra sedan og cab? radiatoren og vifta er vel også forskjellig? har en 325i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg