momo Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg lurer litt på hvordan dette ble forklart i skademeldinga :???: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 skjønte ikkje helt den der nei,sikkert noe jordskjelv eller noe sykt som har skjedd Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 tsunami! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Sykt :D: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 tsunami! Her tenker vi, en tsunami ville iallfall ikke ødelagt hele bygningen, og iallfall ikke gjort en dritt med bilene ved siden av.. Merkelig at en tsunami har kjørt over en bil uten å ødelegge en lykt. Hvor er vannet, by the way? Han ene kan ha kjørt inn i Grand Cherokeen, for så å ha vippet Cherokeen over med seg selv oppe, og låst seg inne. Høy fart, though. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Her tenker vi, en tsunami ville iallfall ikke ødelagt hele bygningen, og iallfall ikke gjort en dritt med bilene ved siden av.. Merkelig at en tsunami har kjørt over en bil uten å ødelegge en lykt. Hvor er vannet, by the way? Jeg tror nok det var litt ironi inni bildet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg tror det var gud som straffet han for å putte så jævlig stygge felger på bilen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Fett med taksenking på'n da :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 felgene ser jo photoshoppa ut.. eller jeg helt på bærtur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Syns jeg har sett det på tv før og mener og huske det var tsunami ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bør ikke være vanskelig og forkaler :) er jo foto-bevis på det jo :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 DET ER TSUNAMI!!! bilene ved siden av har nokk parkert der etterpå!!! Husker jeg så det bildet rett etter katastofen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg tror det var gud som straffet han for å putte så jævlig stygge felger på bilen. Word. Ser ut som om han har hoppa greit over BMW'n, truffet taket på bygningen, truffet taket på Cherokee'en slik at den tippa og så stoppe i låst posisjon. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 DET ER TSUNAMI!!! bilene ved siden av har nokk parkert der etterpå!!!Husker jeg så det bildet rett etter katastofen! Sikker? Tviler ikke på deg eller noe, men det jeg bare ikke skjønner er at det ikke er noen knuste bakruter eller lykter på Cherokeen.. Dessuten skulle man vel tro at det var sperringer der så ingen ville parkere der? Jeg vet ikke, skjønner bare ikke hvorfor det som sagt ikke er noen knuste lykter. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Slapp av.. De har bare satt opp en sær lampe.. :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg