Polardego Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nå gikk det vel litt i krøll med tastaturet for deg? 93 000 er en grei pris det ja (er jo ingen CD-utgave dette). Jeg legger den mest sannsynlig ut for 39000,- så blir den borte fort... ;) Var det billig synes du? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Veldig billig det ja. Så da blir du kvitt den fort også. Er den kollisjonsskadet, eller hvorfor legger du deg langt under markedspris? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Veldig billig det ja. Så da blir du kvitt den fort også. Er den kollisjonsskadet, eller hvorfor legger du deg langt under markedspris? Den er ikke kollisjons-skadet nei, var kun en skrape på venstre hjulbue og bakfanger... Den er hos Ski Billakkering nå for å rette dette. Får vel den i morgen... Jeg mener at markedsprisen ligger på mellom 40-50 lapper, mulig jeg prøver meg på 45 000,- også. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Her er bilde av bilen.. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Seriøst? For 39000,- kunne æ vurdert å ta den som delebil... Hehe! Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Seriøst? For 39000,- kunne æ vurdert å ta den som delebil... Hehe! Har satt den til 42 000,- etter råd herfra... ;) Kosta på den 3000,- i lakkering av en ripeskade også... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg