jannis- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hei. har solgt unna en del av bilstereoen jeg har liggende, så nå er jeg på utkjikk etter noe annet. ønsker å kjøpe subber som det går ant å spille bra trøkk me. ikke noe carvor,cd cardic, å sånt jalla nei. kom med forslag hva du har å selge. men de som ønsker drømme priser for subbene sine, kan hendvenne seg andre steder:):iconsm Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har et par subber til salgs. vet ikke om det er bra nok merke for deg, men de funker fint :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har et par subber til salgs. vet ikke om det er bra nok merke for deg, men de funker fint :) hvordan subber er det da? pris på begge? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det står info om de i denne tråden. Selges ganske rimelig, pga jeg fikk de billig gjennom et partikjøp :) har 2 stk i min egen bil, men trenger ikke disse. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Pyle suger jo max balle da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ey. Ikke fuck opp andres salgstråder! :) Pyle er helt greit om man får det nesten gratis og ikke har noen særlig store krav til lydkvalitet eller kvalitet generelt. Kan selvsagt hende det har blitt bedre med årene også, er vel 5-6 år siden jeg hadde mitt siste Pyle-produkt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ey. Ikke fuck opp andres salgstråder! :) I like måte:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ey. Ikke fuck opp andres salgstråder! :) Takk for støtten :hello: Skal være enig i at Pyle er sånn gjennomsnittlig. Det er ikke dårlig, og heller ikke fantastisk. Men akkurat i dette tilfellet mener jeg du får mer enn du betaler for. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Takk for støtten :hello: Skal være enig i at Pyle er sånn gjennomsnittlig. Det er ikke dårlig, og heller ikke fantastisk. Men akkurat i dette tilfellet mener jeg du får mer enn du betaler for. pris da?????? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 står det ikke i tråden jeg linket til? uansett er det 600,-pr stk :): Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomfs Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 har en MTX thunder 5500 12" 2x4Ohm liggendes, kjøpte den på våren men så viste det seg at den var for liten til det gamle hullet og siden har den bare lagt i eska si. ga 1899,- for den hos "søta bror" og ser at nettprisen nå ligger på rundt 17-1800,- for 12"ern. siden den omtrent aldri har blitt brukt tenkte jeg meg 1100,- pluss frakt for den. (eller om du har en forsterker eller noe du kan bytte i, men nå leste jeg at har solgt alt så det ser jeg som lite sannsynelig) bare gi et pling om det virket intressangt. Siter x:3xMazda 323BF (rest in pieces) Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Turbo 1985 (til en gang jeg får tid...) kjører daglig en cosmo-grønn og dau Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 har en MTX thunder 5500 12" 2x4Ohm liggendes,kjøpte den på våren men så viste det seg at den var for liten til det gamle hullet og siden har den bare lagt i eska si. ga 1899,- for den hos "søta bror" og ser at nettprisen nå ligger på rundt 17-1800,- for 12"ern. siden den omtrent aldri har blitt brukt tenkte jeg meg 1100,- pluss frakt for den. (eller om du har en forsterker eller noe du kan bytte i, men nå leste jeg at har solgt alt så det ser jeg som lite sannsynelig) bare gi et pling om det virket intressangt. bilde av subben da? har en boss 2 kanaler med plexiglass å div lys på... står 2*700watt, men det er jo boss da. drevet 2*12 tommer greit på den. Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bilde av subben da?har en boss 2 kanaler med plexiglass å div lys på... står 2*700watt, men det er jo boss da. drevet 2*12 tommer greit på den. Jeg har 2 stk nye Soundstream Xstream XS12" som selges kr 1000,- pr stk. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg har 2 stk nye Soundstream Xstream XS12" som selges kr 1000,- pr stk. bilde? effekt? ohm? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bilde? effekt? ohm? Her finner du bilder og specs. http://www.soundstream.com/subwoofers-xstream.htm De er på 300w rms hver, og har 2x4 ohms spoler. Spiller best i lukket kasse på ca 28 liter pr element. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg