Torak Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 jeg kan ta en av dem.. hvilken vil du ha? ?? Gidder du eller? :): Gjerne ta Super DTM! Mest mulig realistisk modd :): Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Super DTM: JP MK18: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Der ja!! EEEENDELIG fikk jeg en skikkelig modd! Tusen tusen takk! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 en klar vinner.. bare husk å bygge om til gamle utseende i samme slengen.. JP MK18: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 en klar vinner.. bare husk å bygge om til gamle utseende i samme slengen.. Ja, er forsåvidt enig, men de er jo blitt så forbanna sjeldne og dyre.. Bygge om til gammelt utseende har jeg hatt lyst på lenge, så det spørs om det skjer noe nå snart ettersom jeg har fått meg fast jobb frem til militæret. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jøss, dere har feriehus der ja? Morsomt :): Jada, var på Eu-godkjenning med den for ikke så lenge siden, så det stemmer nok veldig bra.Stemmer nok også at du så meg med en 190E på slep, for da var jeg og noen kompiser på vei til Idre for å drikke der den helga. Sorry OT, er du ofte oppi Idre? Vi er en gjeng fra nedi dal`n som pleier å væra på pub`n/diskoteket oppi Idrefjäll om vinter`n... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg