Elfer Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Er ny her. Noen som har noen formeninger om denne bilen? Er det en grei pris eller er det for dyrt for en slik bil? Jeg sammenligner egentlig ikke med slitne biler som har gått 200+ da de ikke er aktuelle. Noe man må være obs på, har de noen svakheter? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7977427 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Personlig synns jeg du betaler alt for mye for å få en MV6 i forhold til eks en 2.5 v6 med tilsvarende utstyr. Pris forskjellen på en strøken 2.5 v6 og en MV6 er jo enorm i forhold til hva du får. Prisen er jo litt vanskelig å si noe om, da det finns så lite Mv6 til salgs å sammenligne med. Er jo rett og slett hva folk som absolut vil ha Mv6 gidder å betale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 mv6 kjempe bil, Har litt av samme svakhentene til 2.5 v6 toppakning og toppdekselbakning, Ellers så er den kjempe motor, som tåler litt hard kjøring. har bare posetive ord. Skal bytte til mv6 maskin i min så straks jeg får tjent opp litt, men den skal bli litt vassere en orginalt:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg