Jarbra Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Spottet noe jeg tror er en grå Evo 9 på Sandesundbrua i Sarpsborg i kveld klokken 22:42. Noen som kan bekrefte at jeg ikke så syner? Evt. mer info om denne bilen? -Jarbra Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 var på strekningen mellom grålum og biltema ca 5 min senere. hvilken vei kjørte han? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Han kjørte mot Sverige. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Går ihvertfall en helt svart Evo 9 på hvite AR skilter her i Fredrikstad, motorforum as som solgte den. Har ikke vært så heldig å få sett den du har sett.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Kan godt hende den var svart. Det var veldig mørkt. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg vet om en svart som går i frstad ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 var en rød en i særp i går iallfall kom kjørende og stilte seg opp foran "storbyn" og sto der nesten en halv time fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det er en rød Tommi Mäkinen Edition som jeg tror holder til delvis på Tindlund, broren til DRIFT på 200sx-ogn som enten eier eller eide den tror jeg. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 tommy Evo'en tilbringer mye tid på tindlund, men jeg vet ikke hvor den egentlig bor Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg