Lellen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Northstar Nsb+90! Överlägset! 101,3 amp timmar och 4300 short circuit!!! Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg går nok for Kinetik;) Hørt flere som skryter av de.. Kinetik er good shit ;) Skal ha et par i bilen min ja! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 vil ikke akkurat si at northstar er overlegent Kinetik hc 2400 er på nesten 130Ah og 2800A maks strømtrekk i x-antall sekunder og over 5000A i kortslutning Jeg bruker denne typen og kjørte 5 eller 6 konkurranser uten lading og dro samme score på alle konkurransene, det innebar også flere 30 og 60 sekunds snittmålinger. kommer til å fortsette å bruke disse batteriene i mine db biler hvertfall, og jeg synes man får mye for pengene... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Lyder overlegent Zetec :) hva med HC2000, vet du hva det yter? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Lyder overlegent Zetec :)hva med HC2000, vet du hva det yter? Mer en nok for de aller fleste ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 :respect 180.3db og Kinetik høres bra ut :) Hører rykter om en kar som brukte HC600 i en og en halv dag på Rudskogen og enda hadde han masse strøm igjen... og en annen fyr som bruker hc600 som startbatteri:spider Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 :respect 180.3db og Kinetik høres bra ut :) Hører rykter om en kar som brukte HC600 i en og en halv dag på Rudskogen og enda hadde han masse strøm igjen... og en annen fyr som bruker hc600 som startbatteri:spider Eller bare at det var samme fyr ;) Ikke masse strøm igjen, men fryseboksen slutta aldri å kjøle ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ikke masse strøm igjen, men fryseboksen slutta aldri å kjøle ;) Som jeg sa... rykter :P Og kjølebokser kan dra villt med strøm :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 link til hvor man kan se priser på kinetik osv ? og andre gode batterier :hello: HA Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 link til hvor man kan se priser på kinetik osv ? og andre gode batterier :hello: HA http://www.morel.no finner du kinetik hvertfall... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Som jeg sa... rykter :P Og kjølebokser kan dra villt med strøm :P når kjøleboksen får for lite strøm så kobler den vel ut.. det har de som jeg har vært borti gjort Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg