Jtand Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har kanskje planer om å mekke meg et custom effektanlegg fra grenrøret og bakover. Har så lyst på 2x2 enderør :D Tenkte bare å lufte planene litt. - Blir dette å gå rent fysisk? - Hvor store rør skal jeg bruke? - Trenger jeg flere lydpotter? - Hva med EU-godkjenning? Noen som har et bilde av Mazda 626 GD med 2x2 fete enderør? :D Må være med original fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Skal du ha dette på en 626 GD?? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Tjaaaa, blir det harry? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kjør på :): Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Ikke bruk mindre enn 2".. Tenker du økonomi og enkelhet, dra på bilxtra eller tilsvarende, de har bend og rør som passer i hverandre, så er det bare og kappe litt, sveise litt, og bruke klemmer på strategiske plasser.. :) Ingenting er harry.. Tør å vær deg selv.. ;o) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hvordan blir lyden, tror dere? Det er en 2.0 forgasser. Noen som vet om universal bakpotte med 2 stk enderør på 4,5 - 5 tommer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Lyden blir nok ikke som en V8'er, men med de rette pottene, vil du nok sansynligvis få en tøff lyd.. Sett i tillegg på KN-filter eller tilsvarende, så får du frem den tøffe sugelyden ved gasspådrag.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg