scavenger Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har kjøpt meg noen bøtteseter og sliter litt med å få dem inn i bilen.. kadett c 77 mod sedan. Er flere høydeforskjeller osv og lurte på om jeg kan kappe vekk det høyre orginale setefestet som går over tunnellen uten at dette skader\fjerner noe av styrken til bilen? Hvis ikke må jeg bygge opp og slite ;) Holder det også at jeg bare borrer hull i gulvet og setter gjennom noen feite bolter med skiver eller må det egentlig brukes org festene? Tenkte på a lage noen braketter men hjelp ønskes. BTW: har glideskinne som passer på stolen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Sveis firkantrør som går fra tunelln til kanaln på innern. Sånn som rally/bilcross folket gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 der sa du noe :P takker for svar ;) får hoppe ut og sveise litt da. Rart hva man ikke tenker på .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 tja blei ikke helt fornøyd med det.. hvis noen har noen andre synspunkter så fyr løs.. Som jeg spurte om i sta: gjør det noe om jeg fjerner det festet til org setet som går over tunellen? er det en slags forsterkning av et slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Over tunnelen? Mener du på under siden av bilen da? Fins vel ikke noe bedre enn det maa sier? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 nei men da må jeg i så fall kappe vekk den brua som går over tunellen.. nei den er ikke under bilen ;) får vel prøve på nytt da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Aha nå vet jeg hva du mener. :) Vitsen med å fjerne den da? Du kan jo lage festet litt lenger bak eller fram? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ja men da blir setet for høyt synes jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg