kickerdude Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Er det fler en meg som har lyst til å se og høre pandaen da.. se om det merket er noe bra.. :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fra min storhetstid som dB drager var det ikke mer enn 0.2dB som skillte mellom meg og første plassen i ene konkuransen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fra min storhetstid som dB drager var det ikke mer enn 0.2dB som skillte mellom meg og første plassen i ene konkuransen. Samme på min forrige konk på Gatebil i kr.sand 146 mot 146,1 om jeg ikke husker feil. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 du har planer om å stille i da a?? :w00t Vi får jo se, får ta en prat med Pioneer osv, mulig jeg stiller i Street A også, men det blir nok ikke den klassen jeg satser mest på. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kunne vel bare ha skrudd opp å spillt litt høyere da... :fatality: Jeg vil helst slippe å ta sånne "Jan Erik Johansen" taktikker ;) Da jeg faktisk ikke kan gå lenger ned i klassene etterhvert som jeg sprenger en sub, jeg har jo bare 1 nå. Har ikke gjort stort endringer på bilen, bytta bakluke da :D til en med lås bak, hehe. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehehehehehehehehehehe... flere å få kjøpt da...:tannløs: Gidder ikke slenge ut 5-10 000kr for hver gang ett element ryker. Spiller heller høyt og ha muligheten til å delta på flere konker enn å spille så subben ryker og ikke delta i det hele tatt ;) Får vel ny sub snart, kanskje før NM også, får jo se. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 I USA så bruker de ett utrykk: keyboard commando's.......... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Tastatur ryttere? ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Tastatur ryttere? ;) Jupp.......... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hehehehe....du mener det ja... vi får se davettu...;) Jupp ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 er det utstyret du bruker no bra da? ja, det er bra utstyr... + at det er fine priser på det... :thumb Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja, det er bra utstyr... + at det er fine priser på det... :thumb Hvorfor er det bra i forhold til pris? Hva er prisen på det du bruker? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerdude Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hvorfor er det bra i forhold til pris? Hva er prisen på det du bruker? sjek http://www.dreamtm.no :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 sjek http://www.dreamtm.no:dj Driter i linken. :) Vil høre din mening jeg :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Vart det rekord hæll?... Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg