Lundberg Performance Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 begynner å bi dette steffen, når blir det førerkort da?? kommer heim i oktober på perm, og da må du kom heim en tur så det blir en rååne tur, :P mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 begynner å bi dette steffen, når blir det førerkort da?? kommer heim i oktober på perm, og da må du kom heim en tur så det blir en rååne tur, :P mvh Torstein Yepp Torst! Ska sekkert heim på høstferie i oktober. Har faktisk fiksa ganske bra lyd og no, så bli arti.. Får sjå kæm som spælle høgast da. Heh. Snakks! Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 UPDATE: Da har jeg fått tatt bilder av trunken slik den skulle bli. Ble helt greit vil jeg si! Det er lagt nytt golv med filt, satt i vinkler som er lakket svarte og skrudd fast disse. Lite nærbilde, ganske så i ett går det igjen, svart svart svart. Mer oppdateringer kommer når jeg får mer ideer. Forslag? Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ja, se nå ja.. Nå kommer det seg... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 begynner å bi dette steffen, når blir det førerkort da?? kommer heim i oktober på perm, og da må du kom heim en tur så det blir en rååne tur, :P mvh Torstein spørs det ja... har no Pioneer frontsett, pioneer spiller, Jbl 6x9 i hatthylla, og 2x12" Swiss audio 800w sub og 2forsterkera, og en kondensator... Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 spørs det ja... har no Pioneer frontsett, pioneer spiller, Jbl 6x9 i hatthylla, og 2x12" Swiss audio 800w sub og 2forsterkera, og en kondensator... Mvh Torstein Å faen du har nye subba og kondensatora no! Shitt det bli interessant. Kult med 230 hk's 240 a;) Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe, fikk forresten lappen i går på min bursdag.. det var D.I.G.G!! Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Grattis med bil, anlegg og lapp da :) Jeg ville nok unngått å legge filten på subkassa i skjøtene i fremtidige prosjekter, men så lenge det er tett og du er fornøyd nå så går det jo greit :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Å faen du har nye subba og kondensatora no! Shitt det bli interessant. Kult med 230 hk's 240 a;) er ikke 230hk nei.. motoren heter B230k... :P :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 er ikke 230hk nei.. motoren heter B230k... :P :P hehe Hehe.. men da så, begynte å lure Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Grattis med bil, anlegg og lapp da :)Jeg ville nok unngått å legge filten på subkassa i skjøtene i fremtidige prosjekter, men så lenge det er tett og du er fornøyd nå så går det jo greit :) Takk zetec, jeg veit det med filten, mest for syns skyld. Ble faktisk bra tett.. Er ikke noe antydning til luft lekkasje noen plass. Men man lærer jo, blir vel annerledes neste gang Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ser jo bra ut det her, men tror det hadde vært stiligere om du hadde laget en kasse som brukte hele bredden til bagasjerommet ditt;) evt. med en sub til i:) Siter -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ja veit, men jeg tenkte plass og.. Er mye å reiser med ski og slikt, så blir mye bagger og slikt... Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Gjort noe mere da?? er du ferdig med anlegge?? bli du med å lager ny kasse til meg når jeg kommer på perm i oktober?? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg