Gå til innhold

1991 940 Tic

Ranger emnet


RRemme

Anbefalte innlegg

fin bil... men så tungvindt du har gjort det for deg selv! Fra LH 2.4 (B230FB) til Motronic (B230ET) for siden gå tilbake til LH 2.4 igjen(B230FT)... blir mye roting med ledningsnett gitt:):

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil... men så tungvindt du har gjort det for deg selv! Fra LH 2.4 (B230FB) til Motronic (B230ET) for siden gå tilbake til LH 2.4 igjen(B230FT)... blir mye roting med ledningsnett gitt:):

Tar meg den frihet å svare på denne eg:D:

trur ikkje det blir så tungt det, han har liggandes ledningsnettet til LH 2.4, så trur det skal bare vere plug and play,når nye motoren kommer, selfølgelig skifte hjerna og det,

men ligger 2 ledningsnett i denne bilen så.

Bilverksted som laga det til:):

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår