Zetec Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 og de målerene kan ikke sammenlignes med f.eks termlab.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Jaha, tror det trengs alkosperre på noens pc.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hei zetec jeg trodde du var full!!!!!! sponset av pioneer!!!!jeg er sponset av pioneer. street b! BOOMKAR eller pioneer? feil eller ikke. du fullsponset av pionner norge!!!!!!!!!!!!!!!! vet du va? jeg var den første street klassene i norge til å passere 150 db !!!!!!!!!!!!!jeg er også sponset av pioneer for å ha sagt det zetrec!!!!!!!!!!!!! det som er morsomt er at du ikke har norges remkord!!!!!!! til og med kjerringa mi har det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:iconsm Håper du har nok respekt for deg selv og andre at du faktisk sletter denne posten. Du oppfører deg ikke akkurat som om du var sponset. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hehe... snakker vi full og dum? Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hei zetec jeg trodde du var full!!!!!! sponset av pioneer!!!!jeg er sponset av pioneer. street b! BOOMKAR eller pioneer? feil eller ikke. du fullsponset av pionner norge!!!!!!!!!!!!!!!! vet du va? jeg var den første street klassene i norge til å passere 150 db !!!!!!!!!!!!!jeg er også sponset av pioneer for å ha sagt det zetrec!!!!!!!!!!!!! det som er morsomt er at du ikke har norges remkord!!!!!!! til og med kjerringa mi har det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:iconsm haha teiteste post ever!! HAHA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg