ragua Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 rent og pent detta. spiller hz subbene bra? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Ahh... IBM ThinkPad T40-serien :D hehe... sitter selv med en T40p men sikler på en T60p ;) Ellers ser bagasjerommet bra ut!! :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 rent og pent detta. spiller hz subbene bra? Hertz subbene er virkelig ulv i fåreklær! Spiller veldig rent og pent!! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Ahh... IBM ThinkPad T40-serien :D hehe... sitter selv med en T40p men sikler på en T60p ;) Ellers ser bagasjerommet bra ut!! :) Takk takk.. Hadde en laptop til overs så hvorfor ikke putte den i bilen? ;) Er koblet til skjermen fremme sammen med lyd. Koslig til å spille av musikkvideo o.l. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 får du særlig med trykk inn i cupeen når du har bygget det slik?? så meget bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 får du særlig med trykk inn i cupeen når du har bygget det slik?? så meget bra ut! Det er ikke den beste plasseringa nei men jeg har satt ned noen porter i hattehylla for å gjøre det litt bedre. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ålesund ja.. hadde vært morro å sett noen av kundebilene dine i reallife en gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ålesund ja.. hadde vært morro å sett noen av kundebilene dine i reallife en gang ;) Kommer med endel til Gatebil på rudskogen i september sikkert. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg