vegardrs Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nå så kjempe kult ut:fatality: det kan ikke vært mye om å gjøre for å få den inn, syns nesten det så ut som om hele greia ble for stor til å få inn? hadde vert fin om du forklarte litt om hva du gjore:-) kjempe kult at du bygger anlegg for andre foresten, det viser at det er interesse for ikke bare bilsport, men utsene i bil også i norge. en fin utvikling:thumb Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nå så kjempe kult ut:fatality: det kan ikke vært mye om å gjøre for å få den inn, syns nesten det så ut som om hele greia ble for stor til å få inn? hadde vert fin om du forklarte litt om hva du gjore:-) kjempe kult at du bygger anlegg for andre foresten, det viser at det er interesse for ikke bare bilsport, men utsene i bil også i norge. en fin utvikling:thumb Dette er bygd for at det bare skal gå såvidt inni for å fylle ut bagasjerommet skikkelig. Er vel ganske bra forklart på bildene hva som har blitt gjort vel? :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Mye tar du for sånn arbeid? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Mye tar du for sånn arbeid? Send meg en pm på hva du er ute etter så skal jeg se litt på hva det vil koste. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 oki Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 da fikser du det samme for min bil :P helt lik bil :) men ser du bor langt vekk fra meg :( nedtur ! hehe veldig bra, har fått noe å tenkte på nå Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 da fikser du det samme for min bil :P helt lik bil :) men ser du bor langt vekk fra meg :( nedtur ! hehe veldig bra, har fått noe å tenkte på nå Kan jo ikke lage likt. Blir ikke custom lengre da.. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Da var bilen lakkert... Skal koble opp anlegget til helga.. :) Mangler noe styling på bildet men.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 RÅÅÅ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 blir bra det der :) hvordan skal anlegget trekkes i bagasjen da ....... likte farge kombinasjonen på bilen :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 blir bra det der :) hvordan skal anlegget trekkes i bagasjen da ....... likte farge kombinasjonen på bilen :) Kassa i bagasjen blir lakkert i bilen sine farger.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Utrolig fin bil, bra prosjekt osv. Gleder meg til flere bilder :thumsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Begynt å prøvemontert anlegget... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Dette ble jævla bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 cola smaker bra med glassfiber og polyester virker det som, for har det som fast drikke selv ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg