ragua Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 sorry mye mas på meg ;) men gikk portene fra kassa,eller rommet mellom setet og kassa?? Fra kassa opp i hullene i hattehylla der de orginale høytalerene sto... Du ser dette på bildene. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Utrolig kult bygg. Igjen. Keep it up :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kan jeg spørre om når den krasjet? Installasjonen var forresten dritfet!:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kan jeg spørre om når den krasjet? Installasjonen var forresten dritfet!:) Sist torsdag var det vel... Prøver å få plukket ut installasjonen men er mye krangling med forsikringselskap o.l. Vist vi får lov å ta det ut blir installasjonen lagt ut for salg. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Sinnsykt surt detta da! Kunne gjerne tenkt meg den installasjonen der! Men skal bygge selv i en golf som jeg kjøper i morra! Da blir det vel Soundmagus og Audiopipe eller Atomic :) Men får se! Blir vel Prosjekt logg på meg å! (oi off-topic sorry) Kondoloerer iht. bilen :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Sist torsdag var det vel... Prøver å få plukket ut installasjonen men er mye krangling med forsikringselskap o.l. Vist vi får lov å ta det ut blir installasjonen lagt ut for salg. Såfremt det ikke var noen personskade skal ikke dette være noe problem. Worst case får eier av bilen si at utstyret er lånt og at eier av utstyret ikke er komfortabel med at det lagres på en åpen drittplass for skadebiler ;). Når sierraen ble stjålet og vraka dro jeg direkte ned til verkstedet som skulle taksere og avtalte at jeg skulle plukke ut stereo med en gang de var ferdige. PLassen bilen stod på var "åpen" og ubeskyttet og vil ikke anbefalle noen å la noe med verdier i stå der over tid... Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 veldig kipt med bilen.... håper det går greit:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg