|Massern| Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 For den prisen der så får du jo en G60-motor som du kan trimme til ca 200hk. Og enda så vil jeg tro du har en del penger til overs som du kan bruke på mye annet fint. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Så mitt tips, kjøpt deg heller en bil med godkjent g-60 motor, eller evnt turbo! Men hvor mange Golf 3 er godkjent med G60 eller turbo, bensinmotor altså? :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Men hvor mange Golf 3 er godkjent med G60 eller turbo, bensinmotor altså? :): det er nok få, og selvsagt er jeg helt klin enig i at det hadde vært fett å fått det godkjent, men når du ser på hvor mye det vil koste så tenker man om 2 ganger. Nesten billigere å skaffe deg en golf 3 VR6 og sette turbo på den..tror det blir enklere, pluss at du får mer krefter og lyd :thumb Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Når man ser på alternativene, så er vel 1.8/1.6/1.4 de dårligste utgansgpunktene for turbokonvertering. G60 eller VR6 er mye mer lønnsomt på alle måter. Når det gjelder holdbarhet, pris og arbeid etc. Etter noen KM så blir det garantert noe som ryker hvis man bruker en standard 1.8 Monopoint som utgangspunkt. 150 HK er nok ganske mye påkjenning for stempler, råder osv i lengden. Og som alle vet, mer vil ha mer, så hvorfor ikke kjøpe G60 eller VR6 i først omgang og få det ordentlig? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.