Snowx Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Selges i brukt stand for 650kr Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kopi? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg kjøpte den i god tro om at det var en EKTE Greddy dump, men jeg har ikke helt aning på forskjellen så 100% sikkert kan jeg ikke svare deg! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg kjøpte den i god tro om at det var en EKTE Greddy dump, men jeg har ikke helt aning på forskjellen så 100% sikkert kan jeg ikke svare deg! Sindre Står nok Greddy innstanset hvis det er ekte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ja det står Greddy uthevet på siden av den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 følger med adapter? er det resirk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 følger ikke med adapter. Det er en sånn her en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg