Morten_740 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 nå har jeg gjort en trist beslutning men min 740 tic, bilen må selges :( lurte bare på hvor mye folk syntes den er verd. anonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1197474 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 riv av den FÆLE vinga og bytt ene speile så får en hvertfal bedre førsteintrykk av bilen.. vanskelig å si pris utifre bilder, men du ser jo på f.eks autodb hva de ligger på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 riv av den FÆLE vinga og bytt ene speile så får en hvertfal bedre førsteintrykk av bilen.. vanskelig å si pris utifre bilder, men du ser jo på f.eks autodb hva de ligger på Ja der er eg enig. Få den vinga av blilen!! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 0-100 på 7 sek? Hmm..skeptisk;) Jeg tror det lønner seg å selge bilen uten pc-en. Hvis ikke du møter en som er spesielt interessert i den da. IMO:) ""felgene på bilde er orginale volvo felger, har splitt nye "eiker felger som følger med bilen"", jeg forstår deg ikke helt her, er det polaris som er på bilen på bildene, og så får du meg Eiker felger med bilen? Lykke til med salget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 250 gamp? å hva har du gjort? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 riv av den FÆLE vinga og bytt ene speile så får en hvertfal bedre førsteintrykk av bilen.. vanskelig å si pris utifre bilder, men du ser jo på f.eks autodb hva de ligger på ekstrem vingen kler ikke så godt add on. men er ganske pent på t-rød Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ekstrem vingen kler ikke så godt add on. men er ganske pent på t-rød Til gjengjeld er add-on den eneste stylinga som lar 740'en se ut som en 740. Tolk det hvor du vil hen :P Bilen din er verdt det noen er villig til å betale for den. Enkelt og greit. Skal jeg tippe, så tipper jeg 30k. Og fjern pc'en med mindre du finner en kjøper som er villig til å betale ekstra for dette. Lykke til med salget. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 0-100 på 7 sek? Hmm..skeptisk;) Jeg tror det lønner seg å selge bilen uten pc-en. Hvis ikke du møter en som er spesielt interessert i den da. IMO:) ""felgene på bilde er orginale volvo felger, har splitt nye "eiker felger som følger med bilen"", jeg forstår deg ikke helt her, er det polaris som er på bilen på bildene, og så får du meg Eiker felger med bilen? Lykke til med salget :) Stussa litt på det jeg også. Det er vel polaris felger som sitter på den på alle bildene i annonsen? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Stussa litt på det jeg også. Det er vel polaris felger som sitter på den på alle bildene i annonsen? skjønner at det kunne være litt forvrrende med de felgene :p det står polaris felger på bilen, de selges ikke, kjøpte eiker felger som jeg hentet på posten igår :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 lurer på ka du har gjort for å få 250hester? Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Har du fullført grunnskolen? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Stopp han! Han skal til å pisse på bilen din!!! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Veit ikkje ka du kan få... Men rundt 30K vil eg tru... Virker ikkje som om det er så enkelt og få solgt bil no for tia... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agin Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Km: 3350000:win Siter -1994 VW Passat CL 92000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 va litt lenger enn beregnet til og med for en volvo... du vet at siste tallet er pr 100 meter og skal IKKE skrives opp som km stand ? :) hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg