spurv Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Huff ja. blir fort dyrt dette. Har selv brukt 10k ca på mitt "frontset": dvs, Brownbread rull, RF T4004 forsterker, Rockford Type RF komponentsett (6.5") + kabler. Enda ikke fått satt det inn da :(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hmm, et spørsmål, vil jeg få lydmessige forbedringer om jeg driter i å bruke den orginal plastholdern til høyttalerene (som du får til bilen/Passat) og heller bruker MDF plate for å feste høyttalerene i ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hmm, et spørsmål, vil jeg få lydmessige forbedringer om jeg driter i å bruke den orginal plastholdern til høyttalerene (som du får til bilen/Passat) og heller bruker MDF plate for å feste høyttalerene i ?! det kommer jo helt an på plastholderen din det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Megabillig anbefaler følgende forsterker til Kappa Perfect frontsettet: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=204 Ser det bra ut? :) Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 skal vel gå fint det.. den gir i følge produsent: 2x75w ved 4 ohm, 12v(når bilen ikke går) 2x110w ved 4ohm, 14,4v(når bilen går) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg