DarkSouL Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Snakka med noen kamerater om dette med traktor... Vis en traktor er borti en bil og lager en stygg bulk, er det da slik at traktor eieren ikke må betale egenandel? Er det noen som har litt info anngående det? Darkie Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Fått en bulk og har kamerat med traktor? Hørt den før. Mener at det ikke er egen andel da ja. gjelder oxo moped. kjetilr Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Det stemmer att traktor eiere ikke må betale egenandel viss de kommer borti eller krasjer med noen med traktoren sin, men dette gjelder ikke viss de kjører på sin egen bil tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkSouL Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Ikke har jeg bulka og ikke har jeg tenkt å gjøre det heller... Men familien har traktor.. hehe Vi kom i snakk om det på en fest da vi satt å titta litt i lokal avisa... Sto at en med traktor hadde herpa en bmw... Noe annet jeg lurer på er vis jeg skulle bli påkjørt av en eller anna luring som bryter vikeplikt eller noe slikt... og får en stygg bulk like bak døra på herje bilen (bmw 2 dørs)... Lakken er ganske falmet... Da må vel hele bilen lakkest oppatt slik at det ikke skal bli fargeforskjell? synspunkter på dette? Darkie Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Hadde en sånn sak nettop med moped istedenfor traktor, da ble det ikke noe egenandel. Samme gjelder nok traktor. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg