Gå til innhold

Problemer med en Defa Sentrallås..!

Ranger emnet


Corfic

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Har en defa alarm montert på bilen, men har fått et problem..!! den trykkern har sluttet og fungere og har jo selvfølgelig mistet den andre... så nå får jeg ikke åpnet bilen..!!

 

vet det går ann og åpne bilen med nøklen for så å skru av alarmen manuelt, men den koden er også borte :-p

 

Har funnet igjen et sånt monterings dokumet der det står noe serie nr osv..

 

kan jeg da bare dra til en forhandler og få en ny åpner, eller blir det et problem??

 

håper på noen raske svar/tips

Golf III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet igjen et sånt monterings dokumet der det står noe serie nr osv..

kan jeg da bare dra til en forhandler og få en ny åpner, eller blir det et problem??

 

Har du serienr så kan du nok få ny åpner, ta med deg dokumentet til forhandleren du så kan nok han hjelpe deg.

 

Sliter med at kontrollen til min DEFA alarm av og til ikke fungerer og Da er det nok å ta utav battereiet i kontrollen og sette det i igjen så fungerer den helt fint.. Vet ikke helt hva som er galt?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at alarmer gjerne slutter å fungere skikkelig etter en del år... vet ikke om det er sentralen eller hva som gjør det...dårlig holdbarhet på mye av det ihvertfall.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har enforcer alarm, montert i bilen i 1992, og den har aldri vært feil på, kun skiftet batteri i fjernkontrollen på den.. så det er vel med alarmer som med mye annet, noe fungerer i masse år uten feil, mens andre ting er mye feil og prob. med. Kansje du må programere kontrollen på nytt for å få den til å fungere?

--- =) ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår