Corfic Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Heisann, Har en defa alarm montert på bilen, men har fått et problem..!! den trykkern har sluttet og fungere og har jo selvfølgelig mistet den andre... så nå får jeg ikke åpnet bilen..!! vet det går ann og åpne bilen med nøklen for så å skru av alarmen manuelt, men den koden er også borte :-p Har funnet igjen et sånt monterings dokumet der det står noe serie nr osv.. kan jeg da bare dra til en forhandler og få en ny åpner, eller blir det et problem?? håper på noen raske svar/tips Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 nå har ikke jeg sjekket men er det ikke batteri i den åpneren? er en skrue så får du sjekket. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 glemte og skrive det..!! har byttet batteri ;-) Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 da har jeg null peil :) hehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har funnet igjen et sånt monterings dokumet der det står noe serie nr osv.. kan jeg da bare dra til en forhandler og få en ny åpner, eller blir det et problem?? Har du serienr så kan du nok få ny åpner, ta med deg dokumentet til forhandleren du så kan nok han hjelpe deg. Sliter med at kontrollen til min DEFA alarm av og til ikke fungerer og Da er det nok å ta utav battereiet i kontrollen og sette det i igjen så fungerer den helt fint.. Vet ikke helt hva som er galt? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 var det det startet med hos meg også..!! har ringt defa nå så jeg skal som du sier bare ta med serienr til en defa forhandler Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Min erfaring er at alarmer gjerne slutter å fungere skikkelig etter en del år... vet ikke om det er sentralen eller hva som gjør det...dårlig holdbarhet på mye av det ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linsaet Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 sikker på at du har fått riktig batteri? er vel 3-4 forskjellige.. man ser nesten ikke forskjell bare nummeret på dem det synes på.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Defa alarm (og de fleste andre) lager mye mer problemer enn de løser. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har enforcer alarm, montert i bilen i 1992, og den har aldri vært feil på, kun skiftet batteri i fjernkontrollen på den.. så det er vel med alarmer som med mye annet, noe fungerer i masse år uten feil, mens andre ting er mye feil og prob. med. Kansje du må programere kontrollen på nytt for å få den til å fungere? Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Mange alarmer som tar kvelden om vinteren visstnok. Min gjorde det desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg