Gå til innhold

Min Bora (Getta) 1.8T - Til Salgs!!

Ranger emnet


Woundz

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil. ser ut som om det er bra arbeid også. er faktisk en her i oslo som også har samme panser som deg. hatt det siden før vinteren. kan prøve og skaffe ett bilde av den.

 

Hm, samme sveist sleepy bõser? Skaff bilde a:)

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er forskjellige sideskjørter på bilene deres? Er det forskjellige.. Han med a8rimza hadde fete sideskjørt...

 

Det er gamlebilen til fattern. Sitter kanalskjørt fra Projektzwo på den.

 

http://www.projektzwo.de

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags frontlykter var det hadde du før, på bora fronten. er de originale eller er det de projector lyktene. trenger vel ikke disse du nå, kanskje selge? liker btw det du har gjort med bilen så langt. fremtidige planer? kan sikkert lese det til meg, men latskapen.....

 

Jeg har Xenon orginale lykter fra Bora`n ja ;) Jeg har forsåvidt en hel Bora front liggendes til salgs ;)

 

Planer i nærmeste framtid: Ny eksos, toning av vinduer, ny stereo, slippe bilen lenger ned + endel smådetaljer.. ;)

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, I see. likte planene dine godt ja!;)

Hvor mye hadde du tenkt deg for lyktene dine, åssen stand er de i? riper etc..

 

Hm, er ikke sikker på pris på de.. Nye lykter hos møller kan jeg tippe meg koster rundt 16 000kr.. De skulle jo ha litt over 7500,- pr orginale golf xenon lykt så sikkert rundt det samme for Bora sine.. Spør du meg så syns jeg de lyktene er de kuleste man finner på markedet! Ganske sjeldne også..

De har jo sitti på bilen siden den var ny, så såklart er det noe steinsprut på de, men ikke grusomt mye.. Kan vel få tatt bilder hvis du er intressert.. ;)

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det tok litt tid før jeg fikk tatt bilde, men driver med det her om dagen se:

 

 

IMG_1508.jpg

IMG_1495.jpg

Hmm, kanskje litt vanskelig å se på de bildene der også hvordan Bora lyktene mine er.. :/

IMG_1512.jpg

IMG_1514.jpg

 

Kjøpt:

-Pioneer DEH-P88RS Reference

-Audison LrX 4.5 forsterker

-Focal Polyglass 165v2 komp sett i dørene foran

-Focal Polyglass K33V2 sub

-Adapter til 6,5" i dørene

-Nye kabler

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her ser meget spennende ut og veldig bra ut spør du meg, du skal ha mye creeds for å sette på en golf front på en bora. men det ble ganske tuft da, blir spennende å se det i real life hvis vi møtes på noe treff i sommer.

 

btw,skal du på http://www.bugrun.se ?? kunne kanskje ha møttes der evt på vw-audi treffet på våler,prøve å samle en "Bora" gjeng hadde vært litt moro og inspisere andres biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her ser meget spennende ut og veldig bra ut spør du meg, du skal ha mye creeds for å sette på en golf front på en bora. men det ble ganske tuft da, blir spennende å se det i real life hvis vi møtes på noe treff i sommer.

 

btw,skal du på http://www.bugrun.se ?? kunne kanskje ha møttes der evt på vw-audi treffet på våler,prøve å samle en "Bora" gjeng hadde vært litt moro og inspisere andres biler :D

 

Tusen takk for det.. :) Har blitt maaaange arbeidstimer på bilen nå, og det blir enda fler ;) hehe¨

Jepp, jeg skal på Bugrun, regner med å kjøre samla sammen med VW-Audi club ;) Har også en svensk kompis som har Golf IV som han driver å bygger om til Bora front på, den blir heftig når den blir ferdig! ;) Han skal også på Bugrun.. hehe

Regner med jeg skal på hovedtreffet på vålerbanen med klubben også ;) Skal bli artig å se din også! :)

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er ikke stort å se enda men, har store planer på min men trenger litt mer tid og penger på meg. og bare jeg blir friskmeldt igjen så kan jeg omsider begynne på min jeg å.

 

Bugrun er bra, da får vi bare fortsette å holde kontakten så kanskje vi kunne ha "rulla" sammen nedover evt møttes et sted på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår