trygvleo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hei har en opel kadett 1990mod der selparkeringen ikke virker. Har prøvd å bytte viskermotor fra 2 foskjellige biler. Den ene fekk jeg prøvd så den virka men den vil ikke parkere. Har nå bytta viskerbryteren inni bilen. Dette var riktignok ifra en gamlere type og det var ikke riktig tilkobling, men jeg koblet etter tallkodene og iskeren virker men vil fortsatt ikke parkere. Kan det vere så jævla mye som styrer dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hei har en opel kadett 1990mod der selparkeringen ikke virker. Har prøvd å bytte viskermotor fra 2 foskjellige biler. Den ene fekk jeg prøvd så den virka men den vil ikke parkere. Har nå bytta viskerbryteren inni bilen. Dette var riktignok ifra en gamlere type og det var ikke riktig tilkobling, men jeg koblet etter tallkodene og iskeren virker men vil fortsatt ikke parkere. Kan det vere så jævla mye som styrer dette???? relet i sikringsboksen Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 trodde dette kun hadde med inntervalet på viskeren og ikke parkering, men jeg tar kansje feil.........?skal prøve å bytte rele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Sjekk at du har en ledning som gir konstant spenning inn på viskermotoren ved påslått tenning. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sjekk at du har en ledning som gir konstant spenning inn på viskermotoren ved påslått tenning. ja dette har jeg sjekket før og det har jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg