Gå til innhold

Biltreff på Lånke, 3.september!

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først:Teknisk kontroll på alle biler

Så: Borttauing å Avskiltning på endel biler

deretter: Påsitting av politibil

 

Tror du fikk feil info der:happyhappy:

 

 

1840.net er en aksjon Tryggtrafik har, for og prøve og minske ulykkene på veien. De ønsker og komme i kontakt med ungdommen, og derfor sponser de denne dagen på dere. Jeg hadde ikke fått med meg at det var nytt møte om treffet denne uken, så jeg har ikke den helt siste infoen. Men det har vært snakk om 20,- i inngang pr. bil. Gratis for folket. Vær bil vil få belteputer, som skal være med på og øke beltebruken.

 

Treffet skal ikke være belærende!! Intensjonen er helt klart å kunne gi ungdommen muligheter til og ærfare hvordan bilen oppfører seg, og man kan få råd om div. teknisk fra biltilsynet ( viss man vil!!! ). Men dette er ingen avskiltings orgie!! Værken biltilsyn eller Politi ( viss de kommer ), vil få ødelegge treffet.

Dette er ment for å prise bilhobbyen og øke forståelsen for bilen og dens evner.

 

Radio 1, vil annonsere treffet, og være til stede.

Utstillere:

( Jeg har ikke de helt siste infoene da )

Superstyling har meldt sin intresse.

Dekk/felg forhandlere ++

Mer info kommer!!

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger virkelig et skikkelig biltreff igjen nå as. Vært på Amcar både i dag og i går, fy faen så kjeeeeedelig! Harry, harry og harry! FYSJ!

 

 

Dagens treff på City Syd, var vel ikke harry da. Men det er stor forskjeld på underholdningenpå Gatebil, og på Amcar treffene da...

Vi må huske at gjennomsnittsalderen på de som holder på i Amcar miljøet er nesten dobbel så høy, som på Gatebil også da:):

 

Spørsmålet mitt blir da: Trenger man halvnakne jenter for å trekke folk, eller holder det med at det kommer mange lækre biler?

Må man ha børning, eller holder det med Cruising?

 

Tror svarene vil variere veldig i de ulike leirene jeg da... Hvem som har feil, og hvem som har rett, tja.. det kommer ann på øyet som ser:respect

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår