Gå til innhold

Skal kjøpe nye hjul, men hvilke?

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

hei,

225 gir dekkstrekk ja..

 

for all del, det ser fett ut (ikke si det til VAG folket!), men gir ingen kantbeskyttelse.. Gå for enten 225/35-18, eller da 235/30-18..

 

ps. om du betaler på postkontoret i .se, pass på du har mulighetfor å betale så store summer i en sleng!!snakk med banken i forkant, evnt. hør med gummihuset om du kan forskuddsbetale, da sparer du 4%, pga. bet. i post = kontantuttak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er delvis int. hva er dimmen?

 

 

må se litt i lommeboka. den skal straks på en slik fedon kur pga. nye fangere etc :p

Jeg synest 6k er billig, i og med at jeg hadde flere som var intr. i eikerfelgene mine for 6k.. (dog med en halv sesong gamle dekk, som kostet 5000kr)..

 

Men, ja.. Om du liker r-felgene, er vel 6k ikke akkuratt noen svindel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel bestemt meg nå. Blir super dtm.

Må bare få litt lønning og få solgt de andre hjula så blir det en tur over grensa med stålfelger på.

Super dtm 18x8.5 + fx Hankook Ventus 225/35-18" dekk vil koste 15000 svenske kroner som er ca 13000 norske kroner.

 

Bra valg! Vet du hvor mye frakt koster i sverige når det er såpass stor pakke som skal sendes?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordna på post #27

Der har du nå "Asa Racing GT Black" og "Super DTM" til sammenligning i forhold til hva du har nå.

ganske bra moddet, men ET'en på superdtm, gjør at ed går mye lengre ut enn det du moddet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si den så grym ut med super dtm. Asa også. Takk for at du gadd å modde :m'm:

Bare jeg får solgt de andre hjula nå så setter jeg på stålfelger og tar en dagstur til Eskilstuna. Håper jeg rekker det før treffet i Ål. Det hadde vært knallbra.

 

Butcher: Gidder du å ta et bilde av dekkstrekket ditt så jeg får sett hvor mye det er?

Er vel kanskje ålreit med litt strekk så det er mindre sjanse for at det subber.

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si den så grym ut med super dtm. Asa også. Takk for at du gadd å modde :m'm:

Bare jeg får solgt de andre hjula nå så setter jeg på stålfelger og tar en dagstur til Eskilstuna. Håper jeg rekker det før treffet i Ål. Det hadde vært knallbra.

 

Butcher: Gidder du å ta et bilde av dekkstrekket ditt så jeg får sett hvor mye det er?

Er vel kanskje ålreit med litt strekk så det er mindre sjanse for at det subber.

Eller?

DSC01178.JPG

DSC01216.JPG

 

bildene jeg har liggende, men har ikke noe som viser dekkstrekket bedre.

 

Det er ikke megastrekk, helt passelig strekk..

 

obs. øverste bildet, der er bilen jekket opp på motsatt side..

ingen kappex her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår