Gå til innhold

lakkering på katamaran

Ranger emnet


Eika

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fordet atte det er snakk om en fattig tusenlapp...

 

når folk kommer med forslag til meg og jeg har sagt vinnern får 1000kr så står jeg for det... men hvis ikke du trur du får de så trenger du IKKE å komme med no forslag

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå da? Har redigert posten med linker til bildene.

 

Siden kan ikke vises

 

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du holder til i langesund? har hytte i rognsfjorden selv, vi får "trene" litt sammen i 2007 da ;) ta noen langesund-kragerø turer. rekorden foreløpig er 16 min ;)

 

har du noen kontakter på lakk? skal få tatt min balje til vintern selv, ellers får du ha lykke til i 3B, står respekt av å kjøre i 3b/c, ganske harde klasser.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://img208.imageshack.us/my.php?image=katamaran3fw5.jpg <-- damn.. jeg likte den der :D

 

er nok porsgrunns gutt jeg.. har nok ikke så mye sjangs mot deg men det er verdt ett forsøk :D

 

jeg har snakka med Bead lock her på forumet om lakkering på båten.. etter de bildene jeg har sett av ting han har lakkert så er det ikke tvil om hvem jeg helst vil bruke :D

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://img208.imageshack.us/my.php?image=katamaran3fw5.jpg <-- damn.. jeg likte den der :D

 

er nok porsgrunns gutt jeg.. har nok ikke så mye sjangs mot deg men det er verdt ett forsøk :D

 

jeg har snakka med Bead lock her på forumet om lakkering på båten.. etter de bildene jeg har sett av ting han har lakkert så er det ikke tvil om hvem jeg helst vil bruke :D

 

Lakker du båten sølv og slenger på noe alla den dekoren så har du feit båt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye fancy lakking og arbeid, får håpe du ikke knekker båten i 2 eller synkern med det første når du legger ned endel spenn i det.

 

tenkte ikke for å se hvem som har raskest båt, mere morra i å ta en liten kjøretur med annen rask båt, kanskje få med noen fler og, sett det har kommet en tintorera 610 med yamaha V6 her også. og en svær feit nortech cat.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye fancy lakking og arbeid, får håpe du ikke knekker båten i 2 eller synkern med det første når du legger ned endel spenn i det.

 

tenkte ikke for å se hvem som har raskest båt, mere morra i å ta en liten kjøretur med annen rask båt, kanskje få med noen fler og, sett det har kommet en tintorera 610 med yamaha V6 her også. og en svær feit nortech cat.

 

knekkern så får jeg igjen på forsikringa :D hehe

 

det går 4 eller 5 tintorera'r, en marshan, ett par hydrlift'r og 2-3 argocat'r rundt i fjorden her nå..

 

den tintorera'n med 225yamaha er trimma til 260-270hk og gjør nesten 80knop..

 

har blitt skikkelig speedbåt miljø rundt her nå :D

 

hadde vel vært bedre og tatt en danmarkstur da, tar jo bare 2timer hvis vi klarer og holde 50knop i snitt og det burde ikke være no problem hvis det er fint vær... men kan ta det på pm for å ikke ødelegge tråden for mye

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår