Jtand Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har et problem med den elektriske vindusheisen min. Den går opp, men ikke ned. Har målt +12V når jeg trykker OPP og -12V når jeg trykker NED. Whats the problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har du da målt på kontakten inn på vinduheis motoren så er nok motoren død og må byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Nei, motoren er gullegod. Tok nemlig fra delebilen, og der funket den fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 montert alle ledingene korrekt? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 montert alle ledingene korrekt? Jada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hmm..da kan det være at du har klar og knærte den. Når du monterte den. Ellers så funker sikkert den gamle heis motoren og du har litt prob med lednings brudd eller noe slik. Check the wiress man ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 som sagt. mål strømmen på kontakten inn på motoren og hvis det er + og - der så er motoren defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg